تولیت مسجد کوفه با آیت‌الله مکارم شیرازی دیدار کرد

سید محمد مجید موسوی تولیت مسجد کوفه، با آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی دیدار و گفت‌وگو کرد.

تولیت مسجد کوفه با آیت‌الله مکارم شیرازی دیدار کرد
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمد مجید موسوی تولیت مسجد کوفه، پیش از ظهر امروز با آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی مرجع تقلید شیعیان دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
در این دیدار، تولیت مسجد کوفه با اشاره به امضای تفاهم‌نامه‌ای بین مسجد کوفه و مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: در سفری که به مسجد مقدس جمکران داشتیم، تفاهم‌نامه‌ای با حجت‌الاسلام رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران، امضا کردیم، این تفاهم‌نامه در رابطه با همکاری مشترک در زمینه پژوهش‌ها و موضوعات دیگر مرتبط با حضرت مهدی (عج) است.
 
آیت‌الله مکارم شیرازی نیز در این دیدار بابیان اینکه تعامل با مراکز مهدوی ابتکار خوبی است، گفت: حداقل فایده این تعامل این است که مسائل فرهنگی این مراکز با اعتاب مقدس هماهنگ می‌شود.
 
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به سم‌پاشی‌های دشمن علیه اسلام گفت: وجود این مراکز علیرغم سم‌پاشی دشمن سبب هماهنگی بیشتر در ارتباط با مهدویت می‌شود، از همین رو هرچه عتبات عالیات با مراکز مهدوی ارتباط بیشتری داشته باشند، مفید بوده و برای آینده خوب است.
 
وی با اشاره به مراکزی که در ارتباط با مهدویت در سطح کشور کار می‌کنند، گفت: ازجمله این مراکز، مرکز شیعه شناسی مسجد مقدس جمکران است، که کارهای خوبی در این مرکز در حال انجام است.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار