حوزه علمیه قم از اساتید نمونه تجلیل می کند

معاون آموزش حوزه‌های علمیه از برگزاری اجلاسیه اساتید سطوح عالی و خارج با حضور مسئولین واساتید حوزه علمیه فردا در مدرسه علمیه امام موسی الکاظم (ع) قم خبر داد.

حوزه علمیه قم از اساتید نمونه تجلیل می کند
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد، معاون آموزش حوزه‌های علمیه از برگزاری اجلاسیه اساتید سطوح عالی و خارج حوزه با حضور و سخنزانی حضرت آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید، آیت الله اعرافی مدیر حوزه علمیه و سایر مدیران و اساتید حوزه علمیه، روز پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت از ساعت ۹ در مدرسه علمیه امام موسی الکاظم (ع) خبر داد.
 
معاون آموزش حوزه‌های عملیه با بیان اینکه موضوع این اجلاسیه «فقه، نیازهای جامعه و نظام» خواهد بود افزود: در این اجلاسیه ۱۲۰۰ استاد سطوح عالی و خارج حضور خواهند داشت و در مورد موضوع مورد بحث، تبادل نظرخواهند کرد.
 
وی افزود: قبل از برگزاری اجلاسیه، در کمیسیونهای فقه و مسائل مستحدثه، نیاز‌ها و نظام، فقه توسعه و ابواب فقهی، فلسفه فقه و حوزه انقلابی و فقه، با حضور اساتید موضوع اجلاسیه به بحث و تبادل نظر گذاشته شد و جمع بندی آن در روز اجلاسیه، توسط اعضا و مخبرین کمیسیون‌ها اعلام خواهد شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد با بیان اینکه هدف از برگزاری این اجلاسیه هم افزایی و هم فکری در مورد مسئله مورد بحث است، ابراز داشت:‌از دیگر برنامه‌های روز اجلاسیه، تجلیل از ۵ استاد نمونه و یک استاد نمونه ایثار گر خواهد بود.
 
معاون آموزش حوزه‌های عملیه عنوان کرد: از دیگر اجلاسیه‌های حوزه، اجلاسیه اساتید وقف، اساتید مراکز تخصصی و مدارس و اجلاسیه مدارس علمیه خواهد بود که در آینده نزدیک شاهد برگزاری این اجلاسیه‌ها هم خواهیم بود.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار