آیت الله نوری همدانی؛

دشمنان جرأت آمدن به کشور را ندارند

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه دشمنان جرأت آمدن به کشور را ندارند، گفت: دشمنان اگر گزینه‌ای داشتند در عراق و سوریه رو می‌کردند‌.

دشمنان جرأت آمدن به کشور را ندارندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی ظهر امروز در دیدار با مدیر مرکز ارتباطات بین‌الملل حوزه علمیه قم که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد, با اشاره به اینکه تاریخ امام سجاد(ع) دارای مطالب فراوانی است, اظهار داشت: اگر صحیفه سجادیه نبود نمی‌دانستیم که چطور باید با خداوند صحبت کرد. به‌دلیل اینکه صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه در زندگی ما تأثیر فراوانی دارد باید جزء کتاب‌های درسی حوزه علمیه باشد.
 
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه مرکز ارتباطات بین‌الملل حوزه علمیه کار بسیار دشوار و وظیفه سنگینی دارد، تصریح کرد: حفظ حوزه‌های علمیه در انقلابی ماندن، حفظ مراکز مملکتی در انقلابی بودن، حفظ انقلاب در داخل مملکت و ارتباط با حوزه‌های علمیه خارج از کشور ازجمله وظایف بسیار سنگین مرکز ارتباطات بین‌الملل حوزه علمیه است.
 
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند حوزه‌های علمیه باید انقلابی بمانند به همین دلیل ماهی یک‌بار در حوزه علمیه قم جلسه‌ای در رابطه با حوزه انقلابی برگزار می‌شود که در آن از ارکان انقلاب  آسیب‌های آن بحث می‌شود.
 
آیت‌الله نوری بابیان اینکه باید با حوزه‌های علمیه خارج از کشور هم ارتباط برقرار کرد, خاطرنشان کرد: اکنون عربستان در مصر نفوذ کرده بنابراین باید با حوزه‌های علمیه خارج از کشور ارتباط برقرار کرد.
 
مرجع تقلید شیعیان با تأکید براینکه باید جلوی اسلام‌هراسی را گرفت، عنوان کرد: به‌دلیل اینکه غرب انقلاب را شورشی معرفی می‌کند باید سیره اهل‌بیت(ع) و دین اسلام را به جهانیان معرفی کرد.
 
وی بیان کرد: دشمنان غلط می‌کنند که می‌گویند گزینه روی میز داریم. آن‌ها هیچ‌چیز برای رو کردن ندارند اگر چیزی داشتند در سوریه و عراق رو می‌کردند. دشمنان جرات آمدن در کشور را ندارند.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار