کوروش تهامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جای خالی «آشوب» در سینما احساس می‌شد

فیلم کاظم راست گفتار این روزها در سینماها برای مخاطبان نمایش داده می‌شود.

جای خالیکوروش تهامی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به جایگاه فیلم «آشوب» در سینمای ایران اشاره کرد و اظهار داشت: من فکر می‌کنم که جای خالی فیلم‌هایی چون «آشوب» تا حد زیادی در سینمای ما حس می شود.
 
وی افزود: فیلم «آشوب» در ژانر اجتماعی است و ما در این فیلم با بیان حرف های زیادی که به نظر می رسد حرف دل خیلی از آدم‌ها باشد و اتفاقات زیادی که در ادوار مختلف در کشورمان افتاده، مواجه می‌شویم. ممکن است داغ دل افراد زیادی با دیدن این فیلم تازه شود؛ ولی با وجود تمام این‌ها، راست گفتار به عنوان نویسنده و کارگردان خوشبختانه بخش سرگرم کننده سینما را در این فیلم فراموش نکرده یعنی اینطور نبوده که فقط بخواهند یکسری از حرف‌ها را پشت همدیگر بیان کنند و به یکسری از فکت‌ها اشاره کنند و باعث خستگی تماشاگر بشوند.
 
این بازیگر اظهار داشت: من فکر می‌کنم که تماشاچی و مخاطب «آشوب» با دیدن این فیلم سرگرم شود و این خوب است؛ یعنی با توجه به اینکه تماشاگر امروز سینمای ما به هر حال اهمیت زیادی به بخش سرگرم کننده سینما می‌دهد، «آشوب» می‌تواند مخاطبان زیادی داشته باشد.
 
گفتنی است؛ فیلم سینمایی «آشوب» به کارگردانی کاظم راست گفتار این روزها در سینماها برای مخاطبان نمایش داده می‌شود. فیلمی که از بازیگران نام آشنای فراوانی بهره برده است.
 
 
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار