اهواز؛

پیش بینی بیش از 180شعبه اخذ رای در اندیمشک

فرماندار اندیمشک ازپیش بینی 184 شعبه اخذ رای در این شهرستان به منظور برگزاری انتخابات خبرداد

پیش بینی  بیش از 180شعبه اخذ رای در اندیمشکبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،پیمان جهانگیری ،فرماندار اندیمشک گفت:به منظور برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا 184 شعبه اخذ رای در این شهرستان پیش بینی شده است.

پیمان جهانگیری افزود: 339 صندوق اخذ رای در این تعداد شعب برای جمع آوری آرای مردم شهر و روستا در نظر گرفته شده است.
 
وی اظهار کرد:از این تعداد ، 302 صندوق ثابت و 37 صندوق سیار برای جمع آوری آرای شهروندان و ساکنان مناطق روستایی این شهرستان پیش بینی شده است.
 
جهانگیری افزود:در مجموع سه هزار و 300 نفر از عوامل اجرایی کار برگزاری روند انتخابات را در 29 اردیبهشت ماه بر عهده دارند.
 
وی اظهار کرد:در انتخابات اردیبهشت ماه امسال برای نخستین بار تعداد 2 هزار و 984 نفر رای اولی در شهرستان اندیمشک پای صندوق های اخذ رای می روند.
 
فرماندار شهرستان اندیمشک افزود:تمهیدات لازم از نظر پشتیبانی،آموزشی و خودرویی برای برگزاری انتخابات مهیا شده است و طی برگزاری چندین کارگاه اموزشی عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان آموزش های لازم را فراگرفته اند.
 
وی افزود:همچنین از افراد متعهد و با تجربه نیز به عنوان نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای استفاده می شود.
 
وی تاکید کرد:همه دست اندرکاران انتخابات در شهرستان اندیمشک با همدلی و تلاش در راستای ایجاد نشاط و شور انتخاباتی گام برمی دارند و در روند برگزاری انتخابات ملاک اصلی قانون می باشد.
 
فرماندار شهرستان اندیمشک بیان داشت:داوطلبان تایید شده انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک همایش با اصول تبلیغات قانونی آشنا شده و نکات لازم به آنها تذکر داده شده است.
 
وی همچنین از برگزاری نشست با مسئولان ستادهای سه نامزد انتخابات ریاست جمهوری در اندیمشک خبر داد و گفت:در این نشست به مسئولان ستادهای مربوطه در خصوص هرگونه حرکت تخریب کننده علیه نامزد رقیب ، توهین و ایجاد تنش در سطح شهرستان تذکر داده شد.
 
جهانگیری رویکرد کلیه عوامل اجرایی برگزار کننده انتخابات را مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه عنوان کرد.
 
 انتهای پیام/م
 




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.