خطیب نماز جمعه اهواز؛

با تحقیق نماینده اصلح را انتخاب کنیم

نماینده ولی فقیه در خوزستان در خطبه های نماز جمعه امروز در این شهر بر انتخابات نماینده اصلح با انجام تحقیقات لازم تاکید کرد.

با تحقیق نماینده اصلح را انتخاب کنیمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان در خطبه های نمازجمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهرستان بیان داشت: مردم تحقیق کنند که کدامیک از نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی اصلح است و توان حل معضلات اقتصادی، رفع رکورد و بیکاری را دارد، به آن نامزد رای دهند.

وی تصریح کرد: نامزدها خیرالموجودین هستند و ما وظیفه داریم از میان اینها اصلح را انتخاب کنیم.

آیت الله موسوی جزایری راه حل همه معضلات و مشکلات اقتصادی کشور را آنگونه که رهبرمعظم انقلاب تبیین فرمودند تکیه بر اقتصاد مقاومتی است عنوان کرد و اظهار داشت: چیزی که تاکنون حرف و شعار آن را (اقتصاد مقاومتی) زده ایم ولی آنطور که باید و شاید به صورت ریز به ریز به آن عمل نکرده ایم.

امام جمعه اهواز از همه مردم برای شرکت حماسی در انتخابات 29اردیبهشت ماه جاری دعوت کرد و افزود: آنگونه که رهبری انقلاب و همه مسئولان و دلسوزان کشور مطرح کردند همه باید در انتخابات شرکت کنیم، حضور ما در این عرصه سیاسی اظهار قدرت و قدرت نمایی است، حضور حماسی در انتخابات اقتدار کشور را بالا می برد و به کشور مصونیت می بخشد.

وی در ادامه سخنانش با گرامیداشت نیمه شعبان روز سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: ایران اسلامی با تلاش جهادگونه سربازان گمنامش، به جزیره ثبات و آرامش تبدیل شده است.

وی از تلاش ها و زحمات نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشور که مفتخر به سربازی زیر بیرق امام زمان(عج) تقدیر کرد و بیان داشت هستند: این عزیزان با فداکاری و با اشراف اطلاعاتی بر تحرکات تروریست ها و شبکه های جاسوسی و منافقین کوردل و مزدور، امنیت را به کشور هدیه می دهند و این کار بسیار باارزشی است.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری با تبریک روز میلاد امام زمان (عج) و روز مستضعفان، ابراز امیدواری کرد با فرج امام عصر(عج) مستضعفان بر مستکبران عالم پیروز شوند.

خطیب نماز جمعه اهواز در بهش دیگری از سخنانش لغو قانون ظالمانه کاپیتولاسیون در 23اردیبهشت ما 1358که با هدف مصونیت بخشیدن به مستشاران امریکایی ، در پیش از انقلاب اسلامی طراحی شده بود را تبریک گفت.

نماینده ولی فقیه خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اذعان کرد: اعتراض امام راحل به این قانون ظالمانه، سبب تبعید آن حضرت به ترکیه و عراق شد ولی خوشبختانه چند ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی این قانون ملغی شد.

موسوی جزایری همچنین در خطبه نخست نماز با ذکر روایات قطعی از پیامبر اسلام (ص) و جانشینان آن حضرت، که هرکس بمیرد و امام زمان خود را نشناسد به مرگ جاهلیت و کفر مرده است خاطرنشان کرد: در روایات برادران اهل سنت نیز به برخی از روایات اشاره می کنند که در کتب شیعه نیز نقل شده و در آن به وجود مبارک امام زمان (عج) دلالت می کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.