ساکت: میزبانی فینال جام حذفی به خرمشهر نشاط بخشید/از اقدام منصوریان تشکر می کنم

مدیر تیم های ملی فوتبال گفت: برگزاری فینال جام حذفی در خرمشهر اتفاق وِیژه ای بود و زمینه تحرک و شور و نشاط را در این شهر فراهم کرد.

محمدرضا ساکت در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص دیدار شب گذشته تیم های نفت تهران و تراکتورسازی تبریز در فینال جام حذفی اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود و هر دو مربی از چهره های شاخص فوتبال کشورمان هستند، برگزاری فینال جام حذفی در خرمشهر به دو دلیل صورت گرفت.

وی افزود: دلیل اول احترام به ارزش های انقلاب و دفاع مقدس و دلیل دوم آن نیز احترام و تکریم مردم شریف خرمشهر بود، خوشبختانه این دیدار در شرایط خوبی برگزار شد و قضاوت داوران، حضور فعال تماشاگران و اصحاب رسانه باعث شد فینال جام حذفی به شکلی مطلوب و منظم برگزار شود.

مدیر تیم های ملی فوتبال در مورد انتقاداتی که در مورد ورزشگاه محل برگزاری فینال جام حذفی مطرح شده بود گفت: ورزشگاه نسبت به سال گذشته تجهیز شده بود اما من به صراحت اعلام می کنم برای استمرار برگزاری فینال جام حذفی در خرمشهر باید مسئولان مربوطه هوشیار باشند و اجازه تمرین در این زمین به هیچ تیمی داده نشود.

وی ادامه داد: تنها امکان برگزاری بازی های رسمی لیگ در این ورزشگاه وجود دارد و مسئولان فوتبال خرمشهر و به ویژه افرادی که در خرمشهر تیمداری می کنند نباید با برخی اقدامات خود به ادامه میزبانی فینال جام حذفی در شهرشان ضربه وارد کنند.

ساکت افزود: برگزاری فینال جام حذفی در خرمشهر اتفاق وِیژه ای بود و حضور اصحاب رسانه و هواداران تیم های تراکتور و نفت زمینه تحرک و شور و نشاط را در این شهر فراهم کرد. ما علاقه داریم در صورت وجود زیرساخت های لازم بازی های در سطح ملی را نیز در خرمشهر برگزار کنیم. قصد داریم مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا را در همدان و قهرمانی جوانان آسیا را در مشهد برگزار کنیم.

مدیر تیم های ملی فوتبال با اشاره به زمان برگزاری فینال جام حذفی و امکانات ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر تصریح کرد: به نظر می رسد که زمان بندی این دیدار نیاز به بررسی بیشتر دارد، همچنین باید اشکالاتی که در برگزاری بازی در ورزشگاه وجود دارد در آینده برطرف شود.

ساکت در مورد برنامه آینده تیم ملی کشورمان گفت:کی روش برنامه مدونی را برای آماده سازی تیم ملی در ادامه رقابت های مقدماتی جام جهانی روسیه آماده کرده  و نگاه کی روش و فدراسیون این است که هنوز صعود تیم ملی به جام جهانی قطعی نشده و تجربه ثابت کرده است که برنامه ریزی های کی روش به خوبی جواب می دهد.

مدیر تیم های ملی فوتبال در پایان درباره حضور امید نورافکن در تیم ملی جوانان عنوان کرد: خوشبختانه باشگاه استقلال زمینه حضور نورافکن را در اردوی تیم ملی جوانان فراهم کرد، همان طور که می دانید ما امروز در نامه ای به طور رسمی از باشگاه استقلال تقدیر کردیم و من بار دیگر از نگاه ارزشی و ملی علیرضا منصوریان تشکر می کنم که با تصمیم خود اجازه داد که نورافکن افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را از دست ندهد و همچنین تیم ملی جوانان با حضور این بازیکن تقویت شود.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Jamshid ★★
۰۰:۵۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
حالا اگر یک خبراز لنگ بود به بیست روش مختلف خبر رو پوشش میدادین. ولی چون خبر از استقلاله در پوشش یک خبر دیگه باید اطلاع رسانی شود تاوقتی که منصوریان اجازه پیوستن نورافکن رو نداده بود همه رسانه ها وشما استقلال و منصوریان رو حسابی کوبیدین ولی حالا هیچ خبری نیست همه از خجالت یا قایم شدن یا بیتفاوت از خبر رد شدن این خیلی بده واسه اکثر رسانه ها که ادعای مستقل بودن داره ,لنگی نباشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
ریزگرد ها را مهار کنید فینال مال خودتان
آخرین اخبار