ساکت: فدراسیون فوتبال از سوی بازیکنان و مربیان تحت فشار است

مدیر تیم های ملی فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال از سوی بازیکنان و مربیان به علت پرداخت نشدن مطالباتشان تحت فشار است.

ساکت: فدراسیون فوتبال از سوی بازیکنان و مربیان تحت فشار استمحمد رضا ساکت در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره کسر امتیاز از تیم های بدهکار اظهار کرد: از حدود 5 ماه پیش در جریان موضوع کسر امتیاز از تیم های بدهکار هستم. طبق دستورالعمل بلند مدت مقرر شد که تسویه بدهی ها به بازیکنان و مربیان صورت بگیرد و تعیین و تکلیف در بدهی ها از سوی باشگاه ها انجام شود. 

وی در ادامه عنوان کرد: انباشت بدهی ها در تیم ها تنش ایجاد کرده است. به هر حال سیاست گذاری به این صورت است که مرحله به مرحله آئین نامه فدراسیون فوتبال در مورد بدهی ها اجرا شود. در مرحله اول تیم ها اجازه جذب بازیکن خارجی ندارند و بعد از آن کسر امتیاز در مورد تیم ها اجرا می شود. 

مدیر تیم های ملی فوتبال گفت: به هر حال فدراسیون فوتبال از طرف بازیکنان و مربیان به علت پرداخت نشدن مطالباتشان تحت فشار است و باشگاه ها هم به علت اینکه درآمد خود را از محل پخش زنده دریافت نمی کنند دچار مشکل هستند. 

ساکت در پایان خاطر نشان کرد: اگر تعداد پرونده های مالی در کمیته انضباطی کمتر نشود و باشگاه ها با طلبکاران خود به توافق مالی نرسند در آن صورت دستورالعمل کسر امتیاز اجرا می شود. 

انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار