سمنان;

مهلت ارسال آثار به جشنواره آیات تمدید شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت : مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی صنایع دستی آیات تا پایان ماه مبارک رمضان تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمدرضا سوقندی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت : هنرمندان تا پایان ماه مبارک رمضان فرصت دارند تصویر آثار خود را به آدرس www.ayaatsemnan.ir ارسال کنند.
 
وی افزود : این جشنواره در سه بخش صنایع دستی چوبی، فلزی و سفالی به میزبانی سمنان برگزار می شود و محتوای این جشنواره بر مبنای آثاری با موضوع انسان در قرآن کریم و کسب روزی حلال و الگوی مصرف، حیات طیبه و تعاون است.

سوقندی تصریح کرد : صنایع دستی سفالی شامل ظروف کاشی هفت رنگ و معرق ، صنایع دستی چوبی شامل منیت ، معرق، معرق چوب، معرق منبت، مشبک، تندیس اسماء الحسنی و صنایع دستی فلزی شامل قلم زنی و مشبک فلز از محورهای این جشنواره است.

گفتنی است ، شناخت بیشتر صنایع دستی مرتبط با مضامین قرآنی و معرفی ارزش های فرهنگی و تاریخی به جامعه ، آگاهی دادن به جامعه مخاطب در باره ارزش ها و ایده سازی و ایده سازی و ایده یابی نسل جوان برای خلق آثار جدید، تعامل بنیادین جامعه علمی هنری و نسل قدیم، جدید با محوریت نقش مضامین قرآنی در بروز خلاقیت های جدی هنری و تقویت اقتصاد مقاومتی با رویکرد هنرهای سنتی اسلامی از اهداف این جشنواره است.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.