پایان مربیگری ژنرال در تراکتورسازی

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی بدون دستاوردی در لیگ برتر و جام حذفی از این تیم تبریزی جدا می شود.

پایان مربیگری ژنرال در  تراکتورسازیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ امیر قلعه نویی بعد از ناکامی تیمش در کسب قهرمانی جام حذفی از بازیکنان تراکتورسازی خداحافظی کرد تا به شایعه جدایی اش از این تیم تبریزی قوت ببخشد. 

قلعه نویی که با هزاران امید در تیم تراکتورسازی ماندگار شد و با حمایت آجرلو مدیر عامل تیم تبریزی بازیکنان مدنظرش را خریداری کرد اما تصور نمی کرد که روزی اسیر حواشی شود و حتی نتواند یک جام را به هواداران پرشور تبریزی تقدیم کند. 

ژنرال در فصل جاری کم شکست نخورده بود اما ناکامی در فینال جام حذفی کمر وی را خم کرد و اکنون بلند شدن وی از زیر بار اتفاقات سخت است. 

قلعه نویی در ابتدای فصل شانزدهم بازیکنان پا به سن گذاشته به خدمت گرفت و قصد داشت با این بازیکنان جام قهرمانی را به دست آورد اما استراتژی اش با ناکامی مواجه شد چرا که هر چه به پایان لیگ نزدیک تر می شدیم بازیکنان پا به سن گذاشته تراکتورسازی توان جسمانی شان تحلیل می رفت و توان رقابت با حریفان خود را نداشتند. 

تراکتورسازی در نیم فصل دوم با به خدمت گرفتن بازیکنان سابق سرخابی از جمله عالیشاه، نوراللهی، بیگ زاده و سجاد شهباززاده قصد داشت تا از کورس قهرمانی با پرسپولیس عقب نیافتد اما در زمان دریافت کارت مجوز بازی شهباززاده متوجه شد که به علت بدهی به خارجی های  سابق خود از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم است و اجازه استفاده از بازیکنان جدید خود را ندارد. 

مشکلات تراکتورسازی به همین جا ختم نشد و قلعه نویی با محسن بنگر دچار اختلاف شد و این بازیکن بعد از اینکه با اتهام تبانی مواجه شد حاضر به ادامه بازی در تراکتورسازی نشد. 

جاسم کرار باز هم به یاغی گری های خود در تراکتورسازی ادامه داد و قلعه نویی هم نتوانست این بازیکن را از حواشی دور کند و اکنون هم کرار به دنبال پاسپورتش است تا به کشورش بازگردد. 

لوسیانو ادینهو مهاجم گلزن تراکتورسازی هم به علت مصدومیت های متعدد نتوانست برای تیم تراکتورسازی چاره ساز شود و این بازیکن هم قرار است از تیم تبریزی جدا شود و به برزیل بازگردد. 

قلعه نویی بعد از ناکامی تیمش در  کسب قهرمانی قافیه بازی را به منصوریان باخت و نایب قهرمانی را هم به استقلال تقدیم کرد. 

ژنرال بعد از این همه ناکامی مصمم بود تا در فینال جام حذفی از اعتبار فوتبالی خود دفاع کند اما ضربه سر دقایق پایانی سجاد شهباززاده مهاجم نفت تهران رشته های قلعه نویی پنبه کرد تا سریال شکست های این مربی تکمیل شود. 

به هر حال قلعه نویی امسال با تراکتورسازی به  رتبه سومی در لیگ برتر و نایب قهرمانی در جام حذفی رسید و گفته می شود به علت اختلافات با آجرلو مدیر عامل تراکتورسازی قرار است از این تیم تبریزی جدا شود. 

کاروان تیم تراکتورسازی امروز با پرواز چارتر اهواز را به مقصد تبریز ترک کردند اما قلعه نویی همراه تیم به تبریز نرفت تا به شایعات جدایی اش از این تیم تبریزی قوت ببخشد. 

گفته می شود فراز کمالوند و یحیی گل محمدی گزینه های جایگزینی قلعه نویی برای سرمربیگری تراکتورسازی هستند اما معلوم نیست که تراکتورسازی با محرومیت نقل و انتقالاتی بتواند مربی داخلی به خدمت بگیرد. 

با این اوصاف باید دید سرنوشت سرمربیگری تراکتورسازی به کجا می انجامد. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
این مرد با این همه ادعا گروهبان هم نیست چه برسه به ژنرال
Iran (Islamic Republic of)
جعفر
۱۱:۲۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
آخه تراکتور هم شدتیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
ماشالله خوب تونستید تیم تراکتور رو زمین بزنید حالا برید با افتخار بگید پرسپولیس واستقلال همیشه قهرمان هستند تیم استقلال وپرسپولیس بدون حمایت و کمک دیگران هیچی نیست هیچییی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
طوری میگه انگار تراکتور کلی قهرمانی داره !!! یدونه قهرمانی بیار بعد بیا وقت مارو بگیر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
من به عنوان یک استقلالی، آرزوی موفقیت واسه بهترین و پرافتخارترین مربی ایرانی میکنم
امیییییر خان قلعه نوعی
آخرین اخبار