کرمانشاه؛

برگزاری جشنواره داستان‌نویسی با موضوع‌«اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری جشنواره داستان‌نویسی با موضوع‌«اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ پیمان جسری گفت: جشنواره داستان‌نویسی با موضوع شعار سال‌جاری‌«اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» و در دو بخش، داستان کوتاه و داستانک در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری این جشنواره در راستای گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی اعلام کرد: نویسندگان بدون محدودیت سنی می‌توانند آثار خود را به بخش دبیر خانه این جشنواره ارسال کنند.

جسری موضوعاتی از قبیل، سبک زندگی ایرانی اسلامی و نقش آن در توسعه جامعه، الگوی مصرف و پرهیز از اسراف و نقش آن در تحقق اقتصاد مقاومتی و رشد و تعالی جامعه، اسراف و نقش منفی آن در عدم توسعه و تعالی جامعه، فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی و نقش آن در تحقق اقتصاد مقاومتی، مبارزه با قاچاق کالا و نقش آن در توسعه جامعه و رشد تولید ملی، اهمیت استفاده از تولیدات ملی و خرید کالای ایرانی و نقش آن در ایجاد اشتغال آفرینی جوانان، ارزش کار و سرمایه کارگر ایرانی، کسب روزی حلال، اقتصاد خانواده، کارآفرینی، امید به آینده اقتصادی و موضوعات مرتبط با اقتصاد مقاومتی و ایجاد فضای کسب و کار امیدآفرین در جامعه را به عنوان محورهای آثار ارسالی به این جشنواره معرفی نمود.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه آخرین مهلت ارسال آثار را 15 تیر‌ماه سال‌جاری اعلام و تصریح کرد: داوری آثار 25 تیرماه انجام می‌شود و مرداد‌ماه جاری نیز جشنواره و کارگاه آن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.