کرمانشاه؛

برگزاری جشنواره شعر گیلانغرب

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری جشنواره شعر گیلانغرب در اردیبهشت سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ پیمان جسری با بیان اینکه فراخوان این جشنواره در مرداد سال گذشته منتشر شد گفت: خوشبختانه شاهد استقبال خوب شاعران استان از این جشنواره بودیم و در مجموع ١٨٠ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی اظهار کرد: جشنواره های شعر و داستان زمینه ارتقا شاعران و نویسندگان استان را فراهم کرده و همچنین باعث شناسایی چهره های جدید در زمینه های مختلف می شود.

جسری افزود:یکی دیگر از مزیت های این جشنواره ها، تولید محور بودن آنهاست و در حقیقت جشنواره ها باعث می شوند در راستای و اهداف متعالی و ارزش های فرهنگی جامعه اشعار و آثار ارزشمندی تولید شود.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: جشنواره شعر گیلانغرب پس از بررسی آثار توسط هیات داوران فروردین امسال برگزار می شود.

همچنین لطف اله باوندپور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گیلانغرب در خصوص جشنواره شعر گیلانغرب گفت: جشنواره شعر در شهرستان گیلانغرب جایگاه ویژه ای پیدا کرده و این جشنواره می تواند زمینه استعدادیابی شاعران جوان را فراهم کند.

وی افزود: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری مناسب جشنواره صورت گرفته است و علاوه بر منتخبین جشنواره، از پرویز بنفشی به عنوان پیشکسوت شعر شهرستان تجلیل خواهد شد

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.