قائم‌مقام وزیر نیرو عنوان کرد:

جذب 50 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در آب و فاضلاب

قائم‌مقام وزیر نیرو گفت:در سه سال اخیر 50 هزار میلیارد ریال سرمایه بخش خصوصی در بخش آب و فاضلاب جذب شده است.

جذب 50 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در آب و فاضلاببه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پاون، قائم‌مقام وزیر نیرو روز پنجشنبه در مراسم بهره برداری از پروژه‌های آب و فاضلاب در مشهد گفت: در دولت یازدهم و در سه ساله اخیر 50 هزار میلیارد ریال سرمایه بخش خصوصی در بخش آب و فاضلاب جذب شده است.

ستار محمودی در این باره بیان کرد: در قسمت سرمایه و منابع مالی با محدودیت روبرو هستیم، ولی با همین میزان سرمایه موجود باید کار را آغاز کرد و گرنه اگر بخواهیم معطل تأمین سرمایه برای تکمیل چرخه کار باشیم، نوعی توقف ایجاد می‌شود.

وی با تاکید بر جذب سرمایه بخش خصوصی برای اجرای پروژه‌ها افزود: در 12 سال اخیر 80 هزار میلیارد ریال سرمایه بخش خصوصی در بخش آب و فاضلاب جذب شده که 50 هزار و 800 میلیارد ریال از این مبلغ مربوط به دولت یازدهم است.

وی سپس اظهار داشت: رویکرد دولت یازدهم از ابتدای فعالیت رسیدگی به مناطق محروم و حفظ پایگاه‌های توسعه و امنیت در روستاها بوده است.

وی ادامه داد: در مبحث خدمت رسانی چرخه‌های خدمت را باید جامع دید تا بهره وری کامل ایجاد شود که البته در کشور و در دولت یازدهم طراحی‌ها به این شکل انجام شده و از طراحی تا بازار به صورت زنجیره‌ای بوده است.

قائم مقام وزیر نیرو ادامه داد: ایران از لحاظ منابع انسانی در سطح منطقه بسیار بالنده است و نیروی انسانی و متخصص ایرانی در کشورهای مختلف طرحهای احداث سد، نیروگاه و تصفیه خانه اجرا می‌کند.

قائم مقام وزیر نیرو با بیان اینکه بخش خصوصی به دولت اعتماد دارد، ادامه داد: یک هزار و 600 میلیارد ریال طرح نیمه تمام در وزارت نیرو وجود دارد که برخی از این طرح‌ها مربوط به 20 سال قبل است.

وی سپس اضافه کرد: در دولت یازدهم طی 3 سال اخیر سالانه بین 300 تا 400 هزار متر مکعب فاضلاب تصفیه شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار