زنجان؛

فعالیت ۵ مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در زنجان

۵ مرکز فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در زنجان فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: محیط کانون پرورش فکری یک محیط با نشاط و سالم با برنامه‌های متنوع و مفید در خدمت کودکان و نوجوانان است.

صالحی به خدمات فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری در شهر زنجان اشاره کرد و افزود: در شهر زنجان کانون پرورش فکری با پنج مرکز فرهنگی و هنری و یک مرکز علوم و نجوم و یک کتابخانه سیار شهری و دو شعبه کانون زبان به کودکان و نوجوانان شهر خدمات فرهنگی و هنری و آموزشی ارائه می‌کند.

وی بیان کرد: با توجه به جمعیت نزدیک به ۱۰۰ هزار نفری کودک و نوجوان در شهر زنجان، نیازمند توسعه متوازن مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری در این شهر هستیم تا بتوانیم به نیاز‌ها و انتظارات این سرمایه‌های آینده‌ساز پاسخ مناسب بدهیم.

این مقام مسئول در پایان از همکاری و حمایت شهرداری برای راه‌اندازی کتابخانه سیار اتوبوس شهری و اختصاص مکان مناسب در پارک بانوان برای راه‌اندازی مرکز فرهنگی هنری کودک و مادر خبرداد و گفت: سرمایه‌گذاری برای آموزش و تربیت کودکان و نوجوانان از اصولی و اساسی‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها برای آینده جامعه محسوب می‌شود.


انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.