برگزاری انتخابات در سکوهای گازی پارس جنوبی

فرماندار شهرستان عسلویه گفت:‌ تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در سکوهای گازی پارس جنوبی در خلیج فارس اندیشیده شده است.

برگزاری انتخابات در سکوهای گازی پارس جنوبی
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالله نادری در نشست آموزشی نمایندگان فرماندار در انتخابات با بیان اینکه آرای مردم جزو حق‌الناس است و صیانت از آنها از مهمترین وظایف مجریان انتخابات است، انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا را در بعد ملی و جهانی و بعد محلی مهم دانست و ضمن تاکید بر لزوم مشارکت همه جانبه ادارات و نهادها در تسهیل برگزاری انتخابات، اظهار داشت: 9 شعبه سیار در شهرستان برای شرکت‌ها به منظور تسهیل در روند اخذ رای تعیین شده است که یکی از آنها در سکوهای گازی پارس جنوبی خواهد بود تا همه بتوانند در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند و کسی از این نعمت محروم نشود.

نادری افزود: محروم ماندن حتی یک نفر از شرکت در انتخابات مقبول نیست و باید همه تلاش ما در راستای مشارکت صد در صدی مردم باشد.

فرماندار عسلویه با تاکید بر برگزاری انتخاباتی با نظم و قانون گفت: جلسات آموزشی برای مجریان انتخابات در شهرستان برگزار شده و در  روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.