فراز و نشیب ناشران کمک آموزشی در شهر آفتاب

میزان استقبال از غرفه کمک آموزشی در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران کمتر از پارسال بود.

فراز و نشیب ناشران کمک آموزشی در شهر آفتاب
به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ میزان استقبال از غرفه کمک آموزشی در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران کمتر از پارسال بود. این گفته یکی از مسئولان غرفه کتاب‌های کمک آموزشی بود. اما برای بهتر در جریان قرار گرفتن از مشکلات این ناشران، در نمایشگاه کتاب تهران گفتگویی با دو تن از آنها داشتیم که در ادامه می‌خوانید:
 
 
مرتضی محمدآبادی معاون غرفه انتشارات دانش پژوهان جوان در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: میزان استقبال از غرفه کمک آموزشی در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نسبت به پارسال کمتر بود. پارسال شهرداری تهران به دانش آموزان تهرانی بن خرید کتاب داد اما امسال این کار انجام نشد. شهرداری سال گذشته می خواست پوزها را از بانک تجارت به بانک شهر تغییر دهد.
 
وی افزود: مدرسه خاصی را از شهرستان نمی بینم که به نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برای خرید کتاب آمده باشد. امکانات رفاهی غرفه ناشران کمک آموزشی نیز نسبت به سال قبل کمتر است. از جمله آنکه امکانات آب خوردن در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران دیده نمی شود.
 
معاون غرفه انتشارات دانش پژوهان جوان با اشاره به کاهش میزان فروش این انتشاراتی در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بیان کرد: وقتی دانش آموز کمتر به نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بیاید، میزان فروش کتاب نیز کاهش پیدا می کند. با این حال، کتاب چگونه مانند انیشتین فکر کنیم، ترجمه صمد غلامی جزو کتابهای پرفروش انتشارات دانش پژوهان جوان در نمایشگاه کتاب بود.
 
مریم صفدری مسیول غرفه موسسه علامه حلی در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: استقبال از غرفه کمک آموزشی در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نسبت به سال قبل بهتر بود. فروش انتشارات موسسه علامه حلی نسبت به سال قبل افزایش داشت.
 
وی افزود: کتاب های علوم نهم جزو پرفروش ترین کتابهای انتشارات موسسه علامه حلی در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بود. ویژگی کتابهایمان این است که به مدارس تیزهوشان اختصاص دارد و علوم تفکیکی است.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.