کرمان؛

تجلیل از پیشکسوتان آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان

آیین تجلیل از پیشکسوتان آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و بیش از ۱۵۰ بازنشسته فرهنگی مدارس استثنایی سراسر استان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،محمد محسن بیگی، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در این آیین با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: حفظ حرمت، منزلت و مقام معلم در جامعه ضروری است، زیرا همه ی افراد در هرپست و مقامی مدیون معلم هستند.
وی افزود: هنر و مهارت معلمی در سطحی است که می تواند یک انسان را به سمت کمال و سعادت هدایت کند و هر کس که درک درستی از جایگاه ، مقام و هنر معلمی پیدا کند ، در هر جایگاهی که باشد در برابر معلم کرنش می کند.
محسن بیگی به برگزاری آیین تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی ادارات آموزش و پرورش تمامی شهرستان ها و مناطق استان اشاره کرد و یادآورشد: استفاده از فکر و اندیشه پیشکسوتان فرهنگی چراغ راه فعالیت های و برنامه های آموزش و پرورش استان استان است.
گفتنی است: در این آیین از 45 نفر از بازنشستگان فرهنگی آموزش و پرورش استثنایی استان که در سال 95 به افتخار بازنشستگی نائل شده بودند با اهدا لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.