سرمربی تیم ملی ساندای مردان: ووشوی ایران از قدرت های آسیا است

اجاقی گفت: ووشو ایران به حدی پیشرفت کرده که امروز به یکی از قدرت های آسیا تبدیل شده است.

حسین اجاقی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: ووشو ایران به حدی پیشرفت کرده است که امروز به یکی از قدرت های آسیا تبدیل شده که می توان به کسب مدال و سکوهای قهرمانی در تمام رقابت ها امیدوار بود.

وی ادامه داد :بعد از تعطیلات نوروز اردوهای آمادگی تیم را شروع کردیم و در آخرین روزهای این اردو برای رفع نقاط ضعف ملی پوشان، مسابقات درون اردویی برگزار کردیم تا سطح آمادگی ووشوکاران افزایش پیدا کند.

اجاقی افزود: رقابت های انتخابی تیم ملی در شش وزن قبل از عید برگزار شد و نفرات اصلی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.اما در بازی های کشورهای اسلامی در اوزانی که هستیم شانس کسب مدال سخت است و این موضوع کار ما را مشکل می کند.

وی عنوان کرد: تیم ترکیه، اندونزی و کشورهای میزبان از حریفان اصلی ما در بازی های کشورهای اسلامی هستند اما با توجه به تمریناتی که پشت سر گذاشتیم به موفقیت ملی پوشانم امیدوار هستم.تیم ما جوان شده و ووشوکاران ما تجربه خوبی دارند و در کارنامه عملکردشان مدال های جهانی دیده می شود.

سرمربی تیم ملی درباره جوانگرایی تیم ملی گفت: باید از جوانان استفاده کنیم تا پشتوانه خوبی برای تیم ملی داشته باشیم که در انتخاب بازیکنان با مشکل مواجه نشویم.

وی تصریح کرد: ملی پوشان اعزامی به باکو در مسابقات آسیایی سال قبل ووشوکاران چینی و ویتنامی را شکست دادند و وضعیت خوبی در کارنامه خود دارند وتوانستند قهرمان آسیا شوند.

سرمربی تیم ملی وشوو در پایان خاطر نشان کرد: به عملکرد ملی پوشانم مطمئن هستم و امیدوارم با دست پر از بازی های کشورهای اسلامی برگردیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار