بازديد کيومرث هاشمی از اردوی تيم ملی ووشو

رئيس کميته ملی المپيک از اردوی آماده سازی تيم ملی ووشو اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی باکو بازديد کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از فدراسيون ووشو؛ در ابتدای بازديد هاشمی از اردوی سانداکاران اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی، «حسين اوجاقی» سرمربی تيم ملي ووشو گزارش کاملی از نحوه انتخاب ملی پوشان اعزامی و مراحل تمرينی اردونشينان ارائه داده  وضمن تشکر از حضور رئيس کميته ملی المپيک در اردو اظهار داشت: بدون ترديد حضور رئيس کميته ملی المپيک در اردو موجب دلگرمی اردونشينان و همچنين حس تعهد نسبت به اعتماد شما را در ورزشکاران اعزامی ايجاد مي کند.

وی افزود: شک نداشته باشيد که تک تک نفرات اعزامی از جان و دل براي موفقيت تيم و کاروان اعزامی تلاش خواهند کرد.

سپس هاشمی تصريح کرد: حضور رئيس فدراسيون زحمت کشی همچون «علی نژاد» و همچنين سرمربی قهرمان و با اخلاقی همانند اوجاقی برای اين رشته نعمتی بزرگ است که اميدوارم از اين پتانسيل استفاده لازم را برده و به نتايج خوبی دست پيدا کنيد.

وی ادامه داد: ووشو به بالايندگی لازم و خودباوري مورد نياز دست يافته و مسير رشد و قهرمانی خود را پيدا کرده است.هر چند هنوز اين رشته المپيکی نشده اما اميدواريم با پيگيری فدراسيون جهانی روزی شاهد حضور ووشو در ميدان المپيک و بالارفتن پرچم کشورمان در اين بازيها توسط شما عزيزان باشيم.

وی افزود: بازی های کشورهای اسلامی مسابقات سطح پايينی نيست و قطعا شما نيز کار ساده ای نداريد اما من مطمئنم با تلاش و تمرينات مستمر می توانيد نتايج ارزشمندی برای کاروان اعزامی ايران بدست آوريد. هدف و اصل تلاش و زحماتی است که شما و کادر فنی می کشيد تا در نهايت باعث ارتقا رنکينگ کشورمان در بازی ها شويد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار