دایی: به دنبال پاداش زحمات خود در فینال حذفی هستیم/شرایط تراکتور از ما بهتر است

مربی تیم نفت در غیاب برادرش پاسخگوی خبرنگاران در نشست خبری قبل از فینال جام حذفی شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان محمد دایی که به جای علی دایی در نشست خبری پیش از بازی نفت و تراکتورسازب در فینال جام حدفی شرکت کرده بود، خطاب به خبرنگاران اظهار داشت: یک فصل کامل در کنار ما بودید و باید از رسانه ها تشکر کنم.
وی ادامه داد: بازی حساسی مقابل تراکتورسازی داریم و تیم ما تمرینات خوبی رابرای این دیدار انجام داده است. ما تنها در زمین فوتبال نجنگیدیم و دوست داریم پاداش زحمات خود را مقابل تراکتورسازی کسب کنیم.
 
دایی گفت: با وجود تمام سختی هایی که در این یک فصل اخیر متحمل شدیم دوست داریم گام آخر را محکم برداریم و نتیجه تلاشمان را ببینیم. تیم ما لیاقت کسب قهرمانی را دارد. اگر مشکلات اجازه می داد، می‌توانستیم نتایج بهتری کسب کنیم. مسابقه فردا یک بازی حساس برای ما محسوب می شود. بازیکنان هم قسم شده اند تا مشکلات را فراموش کنند و برای خاطر خود و خانواده‌شان و زحمتی که تا الان کشیده‌اند فردا برای کسب قهرمانی به میدان بروند. 
 
وی در مورد این که حواشی اخیر تراکتورسازی چقدر در عملکرد تیم نفت تاثیر دارد گفت: صد درصد این مسائل باعث می‌شود تا عملکرد تیم تحت تاثیر قرار بگیرد. اگر تراکتورسازی یکی دو هفته است که دچار مشکل شده ما نزدیک به نیم فصل است که با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنیم. تراکتورسازی با شرایطی که دارند از ما جلوتر هستند. اگر بخاطر 20 تا 30 درصد مبلغ قراردادشان دارند دعوا می‌کنند پس ما چه بگوییم که نزدیک به یک فصل است پول آن چنانی دریافت نکرده ایم.
 
مربی تیم فوتبال نفت تهران در مورد غیبت علی دایی در نشست خبری پیش از مسابقه، گفت: ما هم خیلی دوست داشتیم مثل شما علی دایی خودش به نشست می‌آمد و به سؤالات شما پاسخ می‌داد اما به دلیل محرومیتی که در بازی مرحله نیمه نهایی مقابل سپاهان برایش اتفاق افتاد نتوانست به نشست خبری بیاید و من مجبور شدم به جای وی در نشست خبری شرکت کنم.
 
مربی نفت درباره مشکلات مالی این تیم تصریح کرد: برای مشکلات مالی ما زمانی اتفاقات جدید می‌افتد که شما بدانید با چه فردی طرف هستید. شرایط ما در نفت به شکلی است که اعضای تیم کنار هم هستند اما متاسفانه طرف مقابلی وجود ندارد.

دایی در پایان درباره محرومان و مصدومان این تیم در بازی فردا خاطر نشان کرد:متاسفانه چند نفر از بازیکنان ما محروم و مصدوم هستند که این مساله می تواند به ضررما تمام شود اما برای آنها جایگزینان خوبی در نظر گرفته ایم که می توانند در بازی فردا گره گشای مشکلات ما باشند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار