قلعه نویی: خرمشهر نماد ایران است/جدایی ام از تراکتور مشخص نیست

سرمربی تیم تراکتورسازی در نشست خبری قبل از فینال جام حذفی شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیم های تراکتوریازی و نفت تهران در فینال جام حذفی اظهار داشت: باید تسلیت بگویم برای حادثه ناگوار معدن استان گلستان و امیدوارم این عزیزانی که جزء دولتمردان بودند و الان هم در انتخابات شرکت کرده اند این مسائل را لحاظ کنند. مردم در این سال ها اهمیتی نداشتند و اگر 5 درصد حواسشان به وعده ها بود این اتفاقات ناگوار رخ نمی داد. همچنین درگذشت دایی علی دایی را تسلیت می گویم.  در ضمن به تیم های ایرانی هم برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا تبریک می گویم.
 
وی افزود: ما در یک سال و خورده‌ای، واقعاً زحمات زیادی کشیدیم. تیمم، تیم بسیار خوبی است. مدیون تک‌تک بازیکنان،کادر پزشکی و مردم آذربایجان هستم آنها به من لطف داشتند. لیاقت مردم آذربایجان بیشتر از این‌هاست، اما به چیزی که می‌خواستند،دست نیافتند. آذری‌ها بسیار با معرفت هستند.
 
قلعه‌نویی در ادامه گفت: در مدتی که در این تیم بودم، به من لطف داشتند و کمک کردند. آذربایجان مردم شریف و نجیبی دارد و امیدوارم به چیزی که استحقاقش را دارند، دست پیدا کنند. سال خیلی خوبی را با آنها سپری کردم. زمانی که در اصفهان رفتم و ورزشگاه آنها را دیدم، گفتم چرا این فضا در تبریز نیست. بازهم می گویم امیدوارم مردم آذریجان به چیزی که می‌خواهند، برسند. از آنها حلالیت می‌طلبم، اگر حرفی زدم بیشتر به خاطر منافع تیم‌مان است. پدر تیم، معمولاً این صحبت‌ها را می‌کند. اصول مربی‌گری همین است و امیدوارم من را ببخشند.
 
سرمربی تراکتورسازی در ادامه تصریح کرد: نفت، تیمی است که از بازیکنان و کادر فنی خوبی بهره مند است. امیدوارم هوای گرم خرمشهر اجازه بدهد که بازی خوبی را بین دو تیم شاهد باشیم. خرمشهر می‌تواند نماد ایران باشد. ما اعتراضی به بازی در اینجا نکردیم، چون اعتقاد داریم باید با دل‌مان در خرمشهر بازی کنیم. البته باید برنامه‌ریزی خوبی انجام می‌شد.
 
قلعه نویی درباره شرایط خرمشهر گفت: هنوز بعد از جنگ به این شهر به خوبی رسیدگی نشده و از شرایط خوبی برخوردار نیست. من سال 85 در اهواز بودم و این منطقه را دیدم. اگر یک روز پول نفت را به خرمشهر می‌دادند، این مشکلات الان وجود نداشت. به طور مثال شما کشورهای حاشیه خلیج‌فارس را ببینید،آن ها هیچ استعدادی ندارند، اما امکانات‌شان از ما خیلی بهتر است.ورزشگاه‌های قطر مانند اولترافورد است و قرار است جام جهانی را هم میزبانی کنند، اما ما این همه ثروت داریم و اینکه برخی شهرهایمان هیچ‌ امکاناتی ندارند، جای تاسف دارد. کشور ما بیش از چند هزار سال قدمت تاریخی دارد. آدم‌های بزرگی در ایران هستند، اما این وضع استادیوم‌های ایران است.
 
وی با اشاره به اینکه شرایط جام حذفی مانند لیگ برتر نیست گفت: بازی حذفی، شرایطش با لیگ فرق می‌کند. فردا باید نسبت به بازی قبل، باید یک مدل دیگر بازی کنیم. در بازی گذشته، با وجود اینکه مصدومان زیادی در تیممان داشتیم، اما مثل یک «تیم» بازی کردیم. همه بچه‌ها خیلی سختی کشیدند، اما هیچ کدام‌شان ذره ای کم‌کاری نکردند و با تمام وجود برای تیم بازی کردند. امیدوارم فردا بتوانیم با کسب پیروزی در این دیدار یک جام به مردم آذربایجان هدیه بدهیم. در ابتدا باید تلاش کنیم که بتوانیم ارتباط بین خط هافبک و مهاجمان این تیم را از کار بیاندازیم.
 
قلعه نویی با اشاره به مشکلات این تیم در نیم‌فصل،گفت: ما دو برنامه داشتیم؛ یکی بدون سروش و یکی با حضور سروش. وقتی سروش از تیم ما جدا شد، ما توناستیم در چند بازی خوب نتیجه بگیریم، اما 4،3 بازیکن از ما جدا شدند. در فوتبال روز دنیا، وقتی یک بازیکن نباشد، نبود او لطمات زیادی را به پیکره یک تیم وارد می کند. وقتی کمال کامیابی‌نیا یک هفته در ترکیب پرسپولیس نبود،آن ها نتوانستند خوب بازی کنند.ما هم زمانی که کیانی در ترکیب تیممان نبود، به مشکل برخوردیم. البته رتبه‌ سومی‌ما می‌توانست به دومی تبدیل شود. ما یکسری مشکلات داشتیم. متاسفانه نزدیک به یک نیم‌فصل زمین تمرین نداشتیم و زمانی که زمین داشتیم، به دلیل مصدومیت های متعدد بازیکن دچار مشکل شدیم.
 
سرمربی تیم تراکتورسازی در مورد لیست جدید تیم ملی که صبح امروز از سوی کارلوس کی‌روش اعلام شد، پاسخ داد:‌ از لیست هیچ اطلاعی ندارم، اما کسی که مسئولیت دارد، حق انتخاب با اوست. معتقدم خیلی از نفرات بودند که می توانستند به تیم ملی دعوت شوند اما اینکه چرا انتخاب نشدند نظر کادر فنی تیم ملی است.
 
وی درباره اختلافات به وجود آمده میان او و سید ایمان موسوی که مربوط به زمان حضور آنها در استقلال بود، خاطرنشان کرد: حرف‌های او را شنیدم. عزت و ذلت دست خداست. یقینا آنهایی که در دو سالی که من در استقلال بودم، کارهایی کردند روزی به مردم حقیقت را می‌گویند و اگر نگویند حال و روز خوشی در آخرت نخواهند داشت. اینکه روشن شد، بقیه هم روشن خواهد شد. افرادی که در این چند سال حرف‌های بی‌ربط زدند در شأن و شخصیت خودشان و خانواده‌شان بود. آنهایی که در آن زمان این حرف‌ها را زدند، الان حال‌ و روز خوشی ندارند. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۰:۵۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
راجب قطر دلار امریکا گفته راجب زمین کپ زده خرمشهر چیزی نگفته واقعا این مربی نوبر نه گوجه سبز
آخرین اخبار