خلیل زاده: به پرسپولیس آمدم تا به تیم ملی برسم/ پرسپولیس انتخاب اول و آخرم بود

مدافع جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من به پرسپولیس آمدم تا بتوانم در آینده پیراهن تیم ملی را بپوشم.

خلیل زاده: به پرسپولیس آمدم تا به تیم ملی برسم/ پرسپولیس انتخاب اول و آخرم بود
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ شجاع خلیل‌زاده در مورد پیوستنش به پرسپولیس اظهار کرد:  در روزهای گذشته مذاکراتم را با پرسپولیس انجام دادم  و امروز عکس یادگاری گرفتم و یکسری کارهای دیگر را پیگیری کردم. خوشحالم که به این تیم پیوستم و تمام تلاشم را می‌کنم که بهتر از گذشته باشم.

وی درباره اینکه  در آسیا می‌تواند بازی کند یا خیر، گفت: در این مرحله اجازه بازی کردن ندارم اما اگر به مرحله بعدی صعود کنیم می‌توانم بازی کنم. 

مدافع جدید تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه این تیم چقدر به پیشرفت شما  کمک خواهد کرد، بیان کرد: هرکسی آرزویش است که در پرسپولیس بازی کند و من هم مستثنی نیستم. تمام تلاشمان را برای تیم می‌کنم  و می‌خواهیم رکوردشکنی‌مان بهتر از فصل گذشته باشد.

خلیل‌زاده درباره  اینکه چرا شماره 3 را انتخاب کرد، گفت: خودم این شماره را دوست داشتم و باشگاه هم لطف کرد و آن را به من داد.

وی در باره اینکه  چقدر امیدوار است که به تیم ملی راه پیدا کند، اظهارکرد: عملکرد خودم مهم است، تلاشم را می‌کنم با بازی خوب به تیم ملی برسم، چه باشم و چه نباشم برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.

بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس در باره اینکه چه پیشنهادهای دیگری داشت، اظهار کرد: یک پیشنهاد داخلی داشتم اما پرسپولیس انتخاب اول و آخرم بود.

خلیل‌زاده درباره اینکه  یک بار با پرسپولیس قرارداد بست اما به سپاهان رفت و دلیل این اتفاق چه بود، گفت: یکسری مسائل وجود داشت و آن زمان فکر کردم اینجا جایم نبود که بازی کنم، رفتم تا بهتر شوم و دوباره بازگردم. به طور حتم بازی کردن در پرسپولیس راحت نیست و باید سخت کار کنید. هرکس بهتر باشد، بازی می‌کند.

وی در پایان درباره اینکه آیا کرانچار هم به شما نیاز داشت یا خیر، خاطر نشان کرد: صحبت‌هایی کرده بودیم اما من در حال حاضر بازیکن پرسپولیس هستم و امیدوارم موفق باشم. برای سپاهان هم آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار