سنگ بزرگ پرسپولیس، باشگاه های اروپایی را فراری داد

باشگاه فنر باغچه ترکیه مبلغ پیشنهادی برای دریافت رضایت نامه بیرانوند را قبول نکرد.

سنگ بزرگ پرسپولیس فنر باغچه را فراری دادبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا بیرانوند با عملکرد درخشان خود درون دروازه پرسپولیس از چند تیم اروپایی پیشنهاد دریافت کرده است اما وی به علت قرارداد داشتن با پرسپولیس تا سال 1400 نیاز به دریافت رضایت نامه از باشگاه دارد تا بتواند به تیم اروپایی بپییوندد.

گفته می شود بیرانوند برای دریافت رضایت نامه اش باید 2 میلیارد تومان پرداخت کند که این موضوع شامل تیم ویارئال اسپانیا می شود.

وکیل بیرانوند روز گذشته با حضور در باشگاه پرسپولیس پیشنهادات تیم های خارجی از جمله ویارئال اسپانیا و فنر باغچه ترکیه را به اطلاع طاهری، سرپرست باشگاه رساند اما مسئولان باشگاه با انتقال بیرانوند به تیم خارجی مخالفت کردند.

به گفته وکیل بیرانوند، باشگاه پرسپولیس درخواست 2 میلیاردی برای صدور  رضایت نامه این دروازه بان داشت که مورد موافقت باشگاه فنر باغچه قرار  نگرفت و بحث حضور وی در این تیم منتفی شد.

پیشنهاد تیم فنر باغچه به بیرانوند حدود 4 میلیارد تومان است و همین موضوع باعث شده که بیرانوند برای دریافت رضایت نامه اش از باشگاه پرسپولیس تلاش کند اما به علت مبلغ بالای رضایت نامه، باشگاه ترکیه ای از جذب بیرانوند انصراف داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار