شیراز؛

احیاء و جشن نیمه شعبان در امامزاده میرعلی (ع) لارستان

مدیر آستانه امامزاده میرعلی‌بن‌الحسین (ع) لارستان از برگزاری مراسم معنوی احیاء و جشن نیمه شعبان در این حرم مطهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیدیعقوب مصطفوی آستانه امامزاده میرعلی‌بن‌الحسین (ع) گفت: نمایشگاه «مهدویت» به مدت سه شب در این مکان برگزار می شود.

مصطفوی افزود: برپایی سخنرانی‌های معرفتی و اخلاقی، مولودی‌خوانی توسط ذاکرین اهل بیت (ع) و توزیع شیرینی و شربت از برنامه‌های این حرم مطهر است.

وی از برگزاری سه شب مراسم در تاریخ‌های 20 تا 22 اردیبهشت‌ماه به مناسبت نیمه شعبان مصادف با میلاد حضرت صاحب‌الزمان (عج) خبر داد و اظهار کرد: علاوه بر اجرای برنامه‌های فرهنگی ذکر شده، نمایشگاه «مهدویت» با 12 غرفه در صحن و بارگاه نورانی امامزاده میرعلی‌بن‌الحسین (ع) برگزار خواهد شد.

مصطفوی با بیان اینکه در این نمایشگاه جهت ترویج فرهنگ مهدویت، تصاویر و فیلم بصورت رایگان پخش و توزیع خواهد شد، ادامه داد: با هدف حمایت از اقتصاد مقاومتی و ترویج صنایع دستی، آثار هنرمندان رشته‌های مختلف با محوریت هنرهای اسلامی در این نمایشگاه راه‌اندازی خواهد شد.

مدیر آستانه امامزاده میرعلی‌بن‌الحسین (ع) تصریح کرد: قرائت ادعیه و زیارات مناجات شعبانیه، زیارت امام حسین (ع)، دعای کمیل، قرآن به سر و غیره در این شب صورت خواهد گرفت.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.