شیراز؛

اعلام ویژه برنامه های ایام ولادت باسعادت حضرت مهدی(عج)

سومین حرم اهل بیت علیهم السلام در آستانه ولادت باسعادت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و میلاد فرخنده حضرت علی اکبر(ع) غرق نور و شادی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام سلامی معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی حرم مطهر گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه ویژه برنامه‌های فرهنگی-مذهبی مختلفی در حرم مطهر احمدبن‌موسی‌الکاظم شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.
 
سلامی افزود: پنجشنبه 21 اردیبهشت ماه، مراسم شب ولادت باسعادت حضرت حجت بن الحسن العسکری(عج)، بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر رفیعی و قرائت دعای کمیل و مداحی حاج کاظم محمدی در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: احیاء شب نیمه شعبان از ساعت 23 و 30 دقیقه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین نیری و مداحی سید مصطفی موسوی نژاد در سالن دارالعباده آستان مقدس برگزار می شود.

سلامی اظهار داشت: این ویژه برنامه ها از ساعت 6 و 30 دقیقه بامداد 22 اردیبهشت ماه با مداحی و قرائت دعای پر فیض ندبه با نوای حاج سید عباس انجوی و سخنرانی حجت الاسلام محمد صادق کفیل در شبستان امام خمینی(ره) آغاز می شود.

وی بیان کرد: همچنین در عصر جمعه از ساعت 18 در سالن دارالعباده حرم مطهر برنامه ترتیل خوانی قرآن کریم هدیه به ساحت مقدس امام زمان (عج)، برگزار می شود و در ادامه از ساعت 19 در شبستان  امام خمینی (ره)، دعای پرفیض سمات قرائت خواهد شد.
 
حجت الاسلام سلامی جشن "شکوفه های مهدوی" دیگر برنامه ای است که در عصر این روز عزیز برای کودکان اجرا می شود و در ادامه در شام ولادت حضرت مهدی (عج) بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، حجت الاسلام والمسلمین دکتر رفیعی پیرامون فضایل و مناقب این امام همام، به ایراد سخن می پردازد و در ادامه حاج سعید خائف پناه در مدح و ثنای یگانه منجی عالم بشریت، مداحی خواهد کرد.
 
وی، برپایی نمایشگاه روایت گری "مهربان ترین پدر" ، از روز چهارشنبه 20 اردیبهشت به مدت دو روز  از ساعت 18 الی 22 در صحن امام جواد(علیه السلام)، برگزاری برنامه شعرخوانی "عصر شعر مهدوی" در روز سه شنبه  19 اردیبهشت از ساعت 17:30 در سالن دارالعباده حرم مطهر و همچنین راه اندازی فروشگاه سوغات زائر (تولید محصولات آستان مقدس) در بست شهید آیت الله دستغیب را از دیگر ویژه برنامه های ولادت باسعادت حضرت ولی عصر(عج) اعلام کرد.
 
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی علیهما السلام از تمامی ارادتمندان به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام برای شرکت در این ویژه برنامه ها دعوت به عمل آورد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.