سروری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

دلیل عدم حضور رضازاده در لیست خدمت/ایجاد 200 هزار شغل در تهران جزء برنامه ماست

رئیس ستاد انتخابات لیست خدمت گفت: رضازاده به دلیل طولانی شدن فرآیند رد صلاحیت ها در لیست خدمت حضور ندارد درست زمانی که ما لیست خدمت را بستیم تایید صلاحیت وی را اعلام کردند.

"پرویز سروری" دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون برنامه های لیست خدمت برای شورای پنجم، اظهار داشت: تهران جزء کلان شهرهای بزرگ دنیاست و نمی توانیم ظرفیتش را صرفا در روز خلاصه کنیم.
 
رئیس ستاد انتخابات لیست خدمت ادامه داد: تراکم جمعیت، ترافیک و آلودگی هوا مشکلات زیادی را برای مردم تهران ایجاد کرده است و شاغل بودن آنان موجب شده تا برای انجام برخی کارها یا مراجعه به مراکزی که در روز باز هستند تا حدی دچار مشکل شوند.
 
وی تصریح کرد: اگر بتوانیم قسمت های مورد نیاز مردم را از نظر تفریحی و بوستان ها فعال کنیم چیزی حدود 150 تا 200 هزار شغل ایجاد می شود که میتواند در جهت رفع بیکاری موثر باشد.
 
سروری تصریح کرد: زمانی که شب های تهران بیدار و دارای حیات باشد مسلما مسائل امنیتی نیز به صورت جدی تر در آن رعایت می شود هنگامی که مردم تهران بتوانند بخشی از کارهای خود را در طول شب پیگیری و انجام دهند از ترافیک و آلودگی روز کاسته خواهد شد تمامی این موارد در دستور کار لیست خدمت قرار دارد و در صورت اقبال مردم این کارها را با اولویت انجام می دهیم.
 
رئیس ستاد انتخابات لیست خدمت در مورد عدم حضور حسین رضازاده در لیست مذکور، گفت: رضازاده یکی از قهرمانان بزرگ ماست و افتخار میکنیم در لیستمان حضور داشته باشد اما متاسفانه در بحث تایید صلاحیت ها بداخلاقی هایی صورت گرفت و با مشکل جدی مواجه شدیم.
 
وی تصریح کرد: رضازاده به دلیل طولانی شدن فرآیند رد صلاحیت ها در لیست خدمت حضور ندارد درست زمانی که ما لیست خدمت را بستیم تایید صلاحیت وی را اعلام کردند.
 
سروری خاطر نشان کرد: ما تلاش زیادی کردیم تا بتوانیم رضازاده را در لیست داشته باشیم اما انجام این کار بستن لیست را به تعویق می انداخت و باید چند روز دیگر جلسات شورای راهبردی را برگزار می کردیم برای وی که قهرمان با اخلاق کشورمان است آرزوی موفقیت می کنیم.
 
انتهای پیام/
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.