کرمانشاه؛

کمبود امکانات در عملکرد مراکز علمی اثرگذار است

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه کمبود امکانات را در عملکرد دانشگاه موثردانست .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه کمبود امکانات را در عملکرد دانشگاه موثردانست و گفت: یک درصد این مراکز علمی به بخش کشاورزی اختصاص یافته و بیشتر دانشجویان در رشته‌ مدیریت خدمات اجتماعی در این نوع دانشگاه تحصیل می‌کنند.

مزدک رادملکشاهی‌ گفت:ساختمان مذکور قبلا مهمانسرا بود که پس از خرید و انجام تغییر کاربری با برخی تجهیزات به دانشگاه جامع علمی کاربردی مبدل شده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه حدود هفت هزار و 400 دانشجو در این مراکز علمی و کاربردی مشغول به تحصیل هستند، گفت:تاسیس ساختمان جدید این دانشگاه در سال 74 با پذیرش 100 دانشجو در رشته‌های برق و شهرسازی بود.

وی با اشاره به اینکه این واحد آموزشی اکنون دارای ساختمان در خور شان دانشجویان و عوامل آن شده است، تصریح کرد: دانشگاه‌های علمی-کاربردی استان اکنون 20 مرکز آموزشی و هفت هزار و 400 دانشجوی دارد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه با اشاره به کمبود امکانات آموزشی در عملکرد دانشگاه‌ها تاثیر منفی می‌گذارد، گفت: از 20 واحد عملی این دانشگاه 14 واحد آموزشی و پنج واحد خصوصی است که تعدادی از این مراکز در شهر کرمانشاه مابقی در شهرستان‌های استان احداث شده است.

رادملکشاهی تعداد دانشجویان دانشگاه علمی و کابردی استان را هفت هزار و 400 نفر دانست که از این تعداد 2هزار و 700 نفر آنان را بانوان و 4 هزار و 700 نفر را آقایان تشکیل می‌دهند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تنها یک درصد این دانشگاه به بخش کشاورزی اختصاص یافته است، عنوان کرد: بیشتر دانشجویان استان کرمانشاه در رشته‌های مدیریت خدمات اجتماعی در این نوع دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار