رییس دانشگاه خواجه نصیر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد؛

هدف وزارت علوم بین المللی کردن آموزش عالی است

رییس دانشگاه خواجه نصیر گفت: هدف اصلی ۴ ساله دانشگاه بر روی کیفی سازی و بین المللی کردن دانشگاه‌ها بوده است.

علی خاکی صدیق رییس دانشگاه خواجه نصیر در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: هدف اصلی در طول این ۴ سال میان دانشگاه خواجه نصیر و وزارت علوم کیفی سازی در بخش آموزش عالی و برنامه‌ها بوده، در واقع در این مدت رشته و دانشگاه جدیدی نبوده که هدف ما این بوده بر کیفیت سرمایه گذاری کنیم.

وی ادامه داد: وزارت علوم هم در این زمینه خوب عمل کرده و بنا دارد بر روی کیفیت بیشتر توجه داشته و قصد دارد دانشگاه‌ها را به سمت طبق بین المللی سوق دهد.

رییس دانشگاه خواجه نصیر بیان کرد: خوشبختانه وزارت علوم در این جهت خوب عمل کرده و فعالیت‌های زیادی در جهت بین المللی کردن آموزش عالی انجام داده است.

خاکی صدیق تصریح کرد: وزارت علوم تاکنون دستاوردهای زیادی هم انجام داده به طور کلی قردادهای که دانشگاه‌های ما در عرصه بین المللی بسته اند قابل مقایسه با سالهای قبل نیست و این نشان می‌دهد این وزارتخانه خیلی خوب عمل کرده است.

وی یادآورشد: همچنین در این سال‌ها ورود به حوزه‌های خاص هم پر رنگ ترشده به طوری که دانشگاه‌های قدیم ما در زمینه هایی منحصر به فردی کارمیکنن که قبلا وجود نداشته است.

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار