سرپرست دانشگاه تاکید کرد:

دانشگاه آزاد خواستار ارتباط دوسویه با وزارتخانه های علوم و بهداشت است

سرپرست دانشگاه آزاد گفت: این دانشگاه باید با دو وزارتخانه علوم و بهداشت و مجلس شورای اسلامی تعامل دوسویه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از دانشگاه آزاد، علی محمد نوریان در جلسه شورای استان سمنان از تمام مسئولان خواست به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی پشت افراد گذشته غیبت نکنند.

وی با تاکید بر موضوع تفویض اختیار و اعتماد به مدیران گفت: باید نظارت را بالا برده و با اعتماد به مسئولان، اختیار امور را تفویض کنیم و بتوانیم با بکارگیری و طراحی سیستم ها، به صورت آنلاین از شرایط واحد‌ها اطلاع یابیم.

سرپرست دانشگاه آزاد تصریح کرد: مدیران، اساتید و تمامی مسئولان در این دانشگاه باید مقید به مسائل الهی و دینداری و پایبند به نظام و مقام معظم رهبری باشند.

وی با بیان اینکه بهترین نیرو‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارند، گفت: در دوره مدیریت جدید تلاش بر این است تا از افراد خود دانشگاه استفاده شود تا فرصت شکوفایی برای نیروهای دانشگاه فراهم شود.

نوریان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در زمینه توسعه اقتصادی کشور بیان کرد: این دانشگاه باید در راستای تاثیرگذاری بر اقتصاد مقاومتی کشور فعالیت کند که از جمله اقدامات تعریف پایان نامه هایی با موضوعات اقتصادی و اجتماعی مورد نیاز کشور است.

سرپرست دانشگاه آزاد تاکید کرد: با توجه به اینکه شرایط امروز کشور کاهش جمعیت دانشجویی است، باید مدیریت هزینه و صرفه جویی در راس امور مدیران قرار گیرد، همچنین بودجه‌بندی واحدهای دانشگاهی باید با توجه به شرایط هر واحد در نظر گرفته شود.

امور دانشگاه آزاد باید شبکه‌ای شود
نوریان با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در بحث فضاسازی حتی از استاندارد اعلام شده وزارت علوم نیز بالاتر است، گفت: امور این دانشگاه باید شبکه‌ای شود و در این شبکه می‌توانیم کمبود‌ها را با کمک یکدیگر برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی باید با دو وزارتخانه علوم و بهداشت و مجلس شورای اسلامی تعامل دوسویه داشته باشد، تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی مکانی غیرانتفاعی و مستقل است و تمامی انتصابات در آن براساس شایسته‌سالاری صورت می‌گیرد.

سرپرست دانشگاه آزاد با بیان اینکه باید برند سازی را در دانشگاه جدی بگیریم، افزود: نظارت، ارتقای کیفیت آموزشی و پژوهشی، چابک سازی دانشگاه و توانمند سازی اعضای هیات علمی از اولویت‌ها است.

نوریان با اشاره به اینکه افراد جهان مرکز (افراد نخبه و کارآمد) در دنیا امور را اداره می‌کنند، اظهار داشت: یکی از شاخص‌های مدیر موفق استفاده از افراد جهان مرکز است.

وی با بیان ضرورت تعامل دانشگاه آزاد اسلامی با دولت، مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی از روسای تمامی واحد‌ها در استان‌ها و شهرستان‌ها خواست با ائمه جمعه، نمایندگان، ولی فقیه، استانداران و فرمانداران همکاری و تعامل مثبت داشته باشند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
خدا رو شکر دیگه ارزش مدرک دیگه اینقد پائین اومده که کسی برا گرفتنش مدرک غیر دولتی اینقد خودکشی نمیکنه و رهبرم گفت در دانشگاههای ازاد رو باس بس و فنی حرفه ایارو زیاد کنن