اردبیل؛

میزبانی رقابت های بین المللی، موجب معرفی بهتر کشور و مردم در جهان خواهد شد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: مردم شهر اردبیل بسیار علاقمند به ورزش هستند و میزبانی رقابتهای بین الملی، موجب معرفی بهتر کشور و مردم در جهان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی در دیدار وزیر وزیر ورزش و جوانان افزود: در خطبه های نماز جمعه از مردم و جوانان خواستم برای تماشای مسابقات والیبال و تشویق قهرمانان تیم ملی ایران به سالن مسابقات بروند .

امام جمعه اردبیل به اهمیت محیط زیست هم اشاره و تصریح کرد: با کمک مردم و ورزشکاران کمپین زیست محیطی در این استان راه اندازی کردیم.

وزیر ورزش و جوانان نیز در این دیدار از میزبانی شایسته اردبیل در رقابت های والیبال امیدهای آسیا تقدیر و تشکر کرد.

مسعود سلطانی فر درخصوص میزبانی اردبیل در رقابت های والیبال امیدهای آسیا گفت: از میزبانی شایسته استان اردبیل در برگزاری رقابتهای والیبال قهرمانی زیر ٢٣ اسیا تشکر می کنم. زحمات زیاد استاندار ، مسئولان استان و مردم ورزشدوست اردبیل واقعا قابل تقدیر است و استان اردبیل هم یک قطب ورزشی است.

وزیر ورزش و جوانان در این دیدار گفت: شور و نشاطی که ورزش در جمع جوانان ایجاد میکند کم نظیر است. برای نمونه دو برد تیم ملی فوتبال در ایام نوروز، روحیه خوش و سروری را برای مردم رقم زد و طلیعه سالی خوش و مبارک برای ورزش بود.

سلطانی فر همچنین در این دیدار از آیت الله عاملی دعوت کرد تا برای تماشای دیدار فینال این رقابتها در سالن رضازاده اردبیل حضور به هم رسانند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.