تجلیل از معلمان فعال و نمونه ماکو با حضور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو

به مناسبت هفته معلم از معلمان فعال و نمونه ماکو، با حضور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛در مراسمی که در محل کانون آموزش و پروش ماکو ترتیب یافت حسین فروزان، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو با تجلیل از تلاش و فعالیت معلمان گفت: حمایت از این قشر زحمت کش و ایثار گر وظیفه تمام مسئولان نظام است.

وی با بیان اینکه آینده کشور و عمران و آبادنی آن در گرو تلاش معلمان است افزود: معلمان از قشرهای کم توقع جامعه بوده و رفع مشکلات و نیازهای این قشر از وظایف مسئولان است.

فروزان در ادامه به کمک هفت و نیم میلیارد تومانی سازمان منطقه آزاد ماکو به مدارس این منطقه اشاره کرد و اضافه کرد: سازمان منطقه آزاد توسعه مدارس و ساماندهی فضاهای آموزشی را از وظایف خود می‌داند.

حجت الاسلام ایوب رنجبری، امام جمعه ماکو نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره معلمان شهید و اشاره به جایگاه والای استاد شهید مرتضی مطهری افزود: معلم انسانی والا، هنرمند وبا ذوق است که هدایت جامعه را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه معلمان پدر و مادر معنوی جامعه بوده و باید به جایگاه آن‌ها ارزش داده شود، اضافه کرد: مقام معلم مقام والایی بوده که در نزد پروردگار از اجرو قرب والایی برخوردار هستند.

در این مراسم با اهدا لوح تقدیر و هدایا از ۳۸ نفر از معلمان فعال و نمونه تجلیل شد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.