کرمان؛

رئیسی با نماینده ولی فقیه در کرمان دیدار کرد

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی ساعتی قبل در سفر به استان کرمان با آیت‌الله سید یحیی جعفری نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان دیدار کرد.

رئیسی با نماینده ولی فقیه در کرمان دیدار کردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  آیت‌الله جعفری در این دیدار با اشاره به استقبال با شکوه مردم کرمان از حجت‌الاسلام رئیسی گفت: برای پیروزی شما در انتخابات آرزوی موفقیت می‌کنم.
 
 حجت‌الاسلام سید‌ابراهیم رئیسی نیز در این دیدار با اشاره به اینکه دعا کنید خدا به ما اخلاص بدهد افزود: در هر کار و در مرحله اول اخلاص از همه چیز مهم‌تر است.

وی با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم کرمان از وی در سفر به این استان گفت: جمعیت کرمان برای استقبال بسیار با شکوه بود و من شرمنده مردم کریم کرمان هستم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه من طلبه ای بیش نیستم اظهار کرد: هویت من به اعتبار نظام و شهدا بوده و از اینکه خادم امام رضا(ع) هستم افتخار می‌کنم.

  زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و ده‌مرده نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی و استاندار سابق کرمان و تعدادی از علما و روحانیون کرمان حجت‌الاسلام رئیسی را در این دیدار همراهی کردند.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار