کرمان؛

برجام باید با اقتدار پیش برود

رئیس ستاد بانوان حجت الاسلام رئیسی گفت:در قضیه برجام باید اقتدار خودمان را حفظ کنیم چون اقتدار کشور از همه مسائل مهم تر است.

برجام باید با اقتدار پیش برودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، دکتر عفت شریعتی در نشست خبری که به میزبانی خبرگزاری تسنیم گفت: شعار دولت حجت الاسلام رئیسی، دولت کار و کرامت است، از آغاز انقلاب اسلامی نیز امام راحل در تکریم زنان سنگ تمام گذاشتند و توجه به جامعه زنان، توجه به تمام ابعاد جامعه خواهد بود.
 
وی با بیان اینکه حجت الاسلام رئیسی در سکان داری جامعه، جایگاه زنان را حائز اهمیت می داند و از برنامه های جدی ایشان است که مشکلات فرهنگی، اجتناعی، اقتصادی و قضایی بانوان نیازمند توجه است افزود: حجت الاسلام رئیسی پیشبرد اهداف فرهنگی کشور را بدون حضور زنان را ناممکن می داند، برنامه ایشان در حوزه زنان شاغل، خودسرپرست و غیره، در دولت این است که به کرامت خود برسند.
 
رئیس ستاد بانوان حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه رئیس جمهوری که انتخاب می شود ازتوانمندی های همه ی مردم استفاده کند گفت: آقای رئیسی نیز این رویه را پیگیری می کند.
 
وی درباره ی به کارگیری از جوانان گفت: در دولت وی با تکریم بازنشستگان و استفاده از مسائل فکری آن ها برای حضور جوانان در دولتش جایگاهی قائل است.
 
دکتر شریعتی گفت: برجام یکی از مسائلی است که باید وارد می شدیم ولی برای ادامه ی آن باید سیر تکاملی و نگاه همه جانبه نگر داشته باشیم و
 
وی با بیان اینکه کنسرت ها باید وجود داشته باشد اما آنچه که موجب خدشه دار کردن اخلاق ، معنویات و کرامت مرد وزن را خدشه دار می کند وهرزه گرایی باشد حمایت نمی کنیم و افزود: کنسرت ها و برنامه ها چارچوب و قوانینی دارد وآن حفظ کرامت و شأن مسلمانی است ودر این زمینه نواقص را ساماندهی می کند.
 
دکتر شریعتی خاطر نشان کرد: امروز ما 38 سال از انقلاب را سپری کرده ایم و 2 سال دیگر 40 ساله می شود 40 سالگی رمز تکامل است یعنی سن تکامل انقلاب اسلامی انقلاب به دست خود مردم صادرشد واین جایگاه عظمت آفرینی است و امروز دشمنان جهان اسلام را می شناسیم.
 
وی با اشاره به مناظرات انتخاباتی در آمریکا گفت: ما طرفداران کاندیداها باید کرامت انسانی را مراعات کنیم.
 
وی با بیان این موضوع که باید فردی انتخاب شود که به اصول ماندگار انقلاب پایبند باشد و کسی باشد که پشتیبان امام (ره) و به رهنمود های رهبری توجه کند و فردی که سکان دار امور و نیز دانشمند و خبره باشد.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار