قالیباف در اهواز؛

فقر و درآمد کم حق مردم خوزستان نیست

قالیباف در جمع مردم اهواز در مسجد ارشاد این شهر گفت: فقر و درآمد کم در شان مردم خوزستان نیست.

فقر و درآمد کم حق مردم خوزستان نیستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ محمد باقر قالیباف، کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه دولت مردم را از مدار مدیریت خارج کرد بیان کرد: فقر و بیکاری حق کشوری با منابع قوی اقتصادی نیست.

وی در سخنرانی امروز در جمع پرشور مردم اهواز در محل حسینیه ارشاد با اشاره به رشادت های صورت گرفته در این استان در دوران جنگ تحمیلی به سخنان امام خمینی (ره) که خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرده است و این یک افتخار بزرگ برای این استان است که برای همیشه در دل تاریخ ثبت خواهد شد، اشاره کرد.

وی با اشاره به مشکلات موجود در این خوزستان بیان داشت: چرا باید این استان که دین خود را ادا کرده و یک استان تماما اقتصادی و زرخیز است این گونه در فقر و درآمدهای کم زندگی کند؟

قالیباف با بیان اینکه چرا ایران با داشتن یک درصد جمعیت جهان و 5 درصد از منابع دنیا باید در فقر و بیکاری باشد تصریح کرد: دلیل این امر به وضوح روشن است و قوه مجریه باید به این امر توجه داشته باشد و آن را مدیریت کند ولی این امر مورد توجه قرار نگرفته است.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه دولت‌ها و به ویژه دولتی کنونی مردم را از مدار مدیریتی خارج کرد اذعان داشت: عهدی که در ابتدای انقلاب بستیم این بود که مردم حاکم سرنوشت خود باشند و به دلیل اقدام دولت‌ها این امر عملی نشد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.