کرمانشاه؛

دعوت 2 جودوکار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی جودو

رئیس هیات ورزش های ناشنوایان استان کرمانشاه از دعوت 2 جودوکار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی جودو برای حضور در رقابت های المپیک ناشنوایان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  هرمز نوروزی نژاد ، اظهار داشت: مهرداد صیدی و مسعود رستگار دو جودوکار کرمانشاهی هستند که با نظر کادر فنی به اردوی تیم ملی ناشنوایان ایران دعودت شده اند.
وی یادآوری کرد: صیدی در وزن منفی 100 کیلوگرم و رستگار نیز در وزن به اضافه 100 کیلوگرم حضور دارند.
نوروزی نژاد با بیان اینکه 10 ملی پوش به اردوی تیم جودو ناشنوایان دعوت شده اند، گفت: این اردو که از 15 اردیبهشت آغاز شده تا پایان همین ماه ادامه می یابد.
رئیس هیات ورزش های ناشنوایان کرمانشاه یادآوری کرد: این سومین مرحله اردوی آمادگی تیم جودو ایران است که در آکادمی ملی المپیک پیگیری می شود.
وی گفت: تیم ملی جودو ناشنوایان کرمانشاه خود را برای حضور در المپیک نانشوایان که اواخر تیرماه امسال در کشور ترکیه برگزار می شود، آماده می کنند.
نوروزی نژاد همچنین از آمادگی دو ملی پوش کرمانشاهی حاضر در اردو (صیدی و رستگار) ابراز رضایت کرد و گفت: در دیداری که اخیرا با آن ها داشتم خوشبختانه شرایط خوبی داشتند و فکر می کنم شانس کسب مدال از سوی آن ها زیاد است.
وی در پایان از محمد منصوری به عنوان سرمربی و محمدرضا لویی مقدم، مصطفی نمکیان و صادق حریری نیز به عنوان مربی تیم ملی کار هدایت ملی پوشان جودو ایران را برعهده دارند.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.