کرمانشاه؛

تبلیغات کاندیداها نباید برای شهروندان ایجاد مزاحمت کند

فرماندار سنقرو کلیایی گفت: به منظورکنترل ترافیک و سهولت رفت و آمد در معابر و عدم مزاحمت برای کسب و کارشهروندان، نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر باید شیوه های تبلیغاتی خود را متناسب با بافت فیزیکی شهر سنقر طراحی و اجرا کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ یاور محمدی درنشست توجیهی و آموزش نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر سنقر افزود: کاندیداهاباید با نهایت دقت و کنترل عوامل و نیروهای ستادی تبلیغات خود، از بروز رفتارهای منفی مبتنی بر تخریب و شایعه جلوگیری کنند.

وی تشویق به حضور حد اکثری مردم در پای صندوق های رای را که موجب افتخار شهرستان خواهد شد را مورد تاکید قرارداد و گفت: نامزدها باید ضمن رعایت قانون انتخابات با مجموعه های ذیربط نهایت تعامل و همکاری را داشته باشند.

در ادامه این نشست موارد تخلفات انتخابات، شکایات و ایجاد خسارت به اموال و بیت المال و جبران آن و تامین محل های مشخص برای نصب پوستر و اقلام تبلیغاتی به کاندیداهای شورای شهر اعلام شد.

57 نفر درشهرسنقر 12 نفر در شهر سطر و852 نفر در روستاهای بخشهای مرکزی و کلیایی نامزد انتخابات شورای اسلامی هستند.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، بصورت همزمان 29 اردیبهشت برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار