کرمانشاه؛

لزوم راه‌اندازی مرکز مشاوره اسلامی در استان کرمانشاه

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بر لزوم راه اندازی مرکز مشاوره اسلامی در استان کرمانشاه تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  حجت الاسلام سعید روستاآزاد در مراسم اختتامیه دوره تربیت مربی کودک و نوجوان- ویژه طلاب که در جهاد دانشگاهی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: دفتر تبلیغات اسلامی اولین نهاد فرهنگی و سازمان دینی است که کمتر از دو ماه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و به دستور امام خمینی(ره) با مرکزیت قم تشکیل شد.

روستا آزاد تربیت و اعزام مبلغین را از مسئولیت‌های اصلی دفتر تبلیغات اسلامی عنوان کرد و افزود: این دفتر در حال حاضر در استان‌های خراسان، اصفهان، تهران و خوزستان شعبه دارد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه بنا بود مرکز مشاوره اسلامی در استان کرمانشاه راه‌اندازی شود، اظهار کرد: امیدواریم با راه‌اندازی این مرکز مشکلات مشاوره‌ای استان برطرف شود.

روستاآزاد ادامه داد: این مرکز در صورت راه اندازی نسبت به تربیت کادر موفق دینی اقدام خواهد کرد و قرار است در استان کرمانشاه به عنوان مرکز غرب کشور راه اندازی شود.

روستاآزاد در ادامه از قرآن کریم به عنوان کتاب زندگی یاد کرد و افزود: قرآن کریم سبک زندگی و حیات اجتماعی را به افراد آموخته و حاوی نکات ارزشمندی در موضوعات مختلف دینی و فرهنگی است.

روستاآزاد بر لزوم توسعه فعالیت های قرآنی در راستای معرفی بهتر این کتاب آسمانی به اقشار مختلف مردم تاکید کرد و افزود: متاسفانه در برخی موارد از این کتاب آسمانی غفلت می‌شود و این می تواند جامعه را دچار خسران کند.

 
انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.