کرمانشاه؛

نقش فضای مجازی در انتخابات

فرماندار پاوه با اشاره به اهمیت و جایگاه علم و دانش گفت: مهمترین شاخصه برتری یک جامعه و کشور اطلاعات و آگاهی برتر آن است.

نقش فضای مجازی در انتخابات
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ پرویز ایده پور گفت: در عصر کنونی برتری و قدرت از آن کشور و جامعه ای است که اطلاعات بهتر و قدرت علمی بیشتری داشته باشد.امروز برتری کشورها به قدرت نظامی، هواپیما و ارتش نیست بلکه برتری به علم و دانایی و اطلاعات بیشتر و قویتر است.

ایده پور، با اشاره به اهمیت سرعت در زمینه علمی و فن آوری برای پیشرفت کشورها گفت: امروزه کسانی در این وادی پیشرو هستند که سرعت آنها در فراگیری علم و دانش بیشتر باشد.

وی با بیان اینکه زمینه و بستر لازم برای رسیدن کشورمان به جایگاه برتر در بین کشورهای جهان فراهم است، نقش آموزش و پروش را در این راستا مهم و حائز اهمیت دانست.

 ایده پور به اهمیت و جایگاه فضای مجازی و محاسن و معایب آن پرداخت و گفت: از این فضا می توان به هر دو صورت مثبت و منفی بهره برد و نوع و نحوه استفاده آز آن بسته به نگرش و فکر افراد دارد ابزار و امانات برای استفاده بشر ساخته می شود و نیت سازنده خدمت است حال اگر افراد استفاده منفی و در جهت زیان رساندن به دیگران از آن می کنند نتیجه این استفاده نیت سازنده نیست.

وی گفت: فن آوری و دنیای مجازی دموکراسی را در جهان نهادینه کرده و زندگی را برای انسانها آسان کرده به نحوی که دیگر نیاز نیست برای اجرای امور به مکانهای مورد نظر مراجعه شود و در منزل بیشتر امور را می توان انجام داد که این صرفه جویی در وقت و هزینه است.

فرماندار پاوه با اشاره به نقش فضای مجازی در انتخابات گفت: امروزه با استفاده از سایت ها و کانالهای اطلاع رسانی در فضای مجازی، اطلاع رسانی به بهترین نحو ممکن می توان اطلاعات لازم را در خصوص هر یک از نامزدها جویا شد.

وی از مزایای دیگر دنیای مجازی را کم کردن هزینه تبلیغات کاغذی، نصب عکس و پوستر بر روی دیوارها بر هم زدن فضای شهرها و کمک به حفظ محیط زیست عنوان کرد.

فرماندار پاوه بر حضور و مشارکت حداکثری قشرهای مختلف مردم به ویژه فرهنگیان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تأکید کرد.

 

انتهای پیام/پ



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار