مدیر عامل شرکت مپنا مطرح کرد؛

اجرای پروژه هایی بالغ بر 50 میلیارد دلار در کشور/ پروژه ها از تجمیع منابع مالی مردم در بورس اجرا شده است

علی آبادی گفت: ما از تجمیع منابع مالی کوچک مردم در بورس توانسته ایم سرمایه بزرگی برای اجرای طرح هایداخلی ایجاد کنیم.

اجرای پروژه هایی بالغ بر 50 میلیارد دلار در کشور/ اجرای پروژه ها از تجمیع منابع مالی مردم در بورس

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، علی آبادی مدیر عامل مپنا در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری با شرکت ملی نفت ایران در توسعه میادین منصوری و آب تیمور اظهار داشت: شرکت مپنا تاکنون بیشتر از 50 میلیارد دلار پروژه در کشور اجرا کرده و یا در دست اجرا دارد که بیشترین آن ها در زمینه ظرفیت برق کشور بوده است.

وی ادامه داد: در بخش نفت و گاز هم در اغلب پروژه های مربوط به پارس جنوبی بعنوان عضو کنسرسیوم موثر عمل کرده ایم.

آبادی افزود: مسئله مهم در بحث پروژه های داخلی این است، که مپنا بعنوان ارائه کننده راه جامع برای پروژه ها وارد شده و برای اجرای طرح ها سرمایه گذاری می کند.

وی تصریح کرد: شرکت مپنا با سرمایه خود متجاوز از 10 هزار مگاوات برق کشور را تامین کرده است.

مدیر عامل مپنا اذعان داشت: ما از تجمیع منابع مالی مردم در بورس توانسته ایم ثروت بزرگی بدست آوریم و آن ها را در اجرای طرح های داخلی هزینه کنیم، همچنین در خارج از کشور از جمله عراق نزدیک به 2 میلیارد دلار سرمایه گذاری کرده ایم و در عمان، الجزایر و اندونزی هم در حال اجرای پروژه های متعددی هستیم.

آبادی بیان داشت: امروزه شرکت مپنا بعنوان سومین سازنده بزرگ نیروگاهی در سطح بین المللی به طراحی، تامین سرمایه ، تجهیزات، اجرای پروژه ها، بهره برداری و خدمات پس از بهره برداری فعالیت دارد.

وی در پایان گفت: مپنا قابلیت هایی در حفاری نفت و گاز، طراحی و مهندسی دارد و با داشتن مشاورانی در کنار خود در تلاش است تا اعتماد بیشتری را برای انجام پروژه های داخلی جذب کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار