سجادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تخریب و بداخلاقی انتخاباتی در جمهوری اسلامی جایگاهی ندارد

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: نامزدهای انتخاباتی که برای مشتی رأی دیگری را مورد هجمه قرار می دهند با اقبال مردم روبه رو نمی شوند.

"سید کمال الدین سجادی" سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل هایگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون تخریب هایی که برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری علیه یکدیگر بکار می گیرند، اظهار داشت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی با سایر نظام های دنیا تفاوت هایی اساسی دارد.
 
وی ادامه داد: تخریب و بداخلاقی انتخاباتی بر خلاف نظام غرب در جمهوری اسلامی جایگاهی ندارد اساسا افرادی هم که برای مشتی رای دیگری را مورد هجمه قرار می دهند با اقبال مردم روبه رو نمی شوند.
 
سجادی با تاکید بر اینکه بداخلاقی انتخاباتی در جامعه التهاب ایجاد می کند، گفت: متاسفانه در دو مناظره قبل دیدیم هنگامی که یک کاندیدا از کاندیدای دیگر انتقاد میکرد وی به جای پاسخگویی منطقی رو به تخریب می آورد.
 
دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان افزود: نامزدهای ریاست جمهوری باید برنامه ها و توانمندی خود را به مردم ارائه کنند با تضعیف یکدیگر راه به جایی نمی برند.
 
وی گفت: تخريب،‌حرمت افراد را زير سوال می برد و اعتماد مردم را نسبت به آنان سلب می كند و اين اقدام پسنديده‌ای برای رسيدن به کرسی ریاست جمهوری نيست.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار