اهواز؛

علی خفاش در دام پلیس شوش

خفاش جاده شوش-اهواز شناسایی و دستگیر شد.

علی خفاش در دام پلیس شوشبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ مجید افراخته، رئیس دادگاه بخش شاوور شهرستان شوش با اعلام خبر دستگیری خفاش جاده شوش - اهواز اظهار داشت: سرقت مسلحانه و آدم ربایی از جمله اتهامات فرد مذکور معروف به 'علی خفاش' است.

وی در تشریح چگونگی دستگیری این مجرم سابقه دار گفت:علی خفاش 30 ساله ساکن بخش شاوور سابقه فروش مواد مخدر، سلاح و سرقت دارد که در 1 ماه اخیر با آدم ربایی، تجاوز به عنف، ضرب و جرح و سرقت مسلحانه موجب رعب و وحشت اهالی منطقه و مسافران جاده شوش - اهواز شده بود.

افراخته افزود: خفاش جاده شوش - اهواز با آدم ربایی و ضرب و جرح افراد و نیز تهیه فیلم از افراد آنان را تهدید کرده و مورد اذیت و آزار قرار می داد.

رئیس دادگاه بخش شاوور شوش با قدردانی از تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج)، پلیس آگاهی و فرمانده انتظامی این شهرستان برای دستگیری این فرد شرور خاطرنشان کرد: علی خفاش در مخفیگاه خود در شاوور به دام افتاد.
 
وی با بیان اینکه تاکنون 4 نفر از این متهم به خاطر اذیت، آزار، آدم ربایی و تجاوز به عنف شکایت کرده اند اذعان داشت: شاکیان که از افراد محلی می باشند در مسیر تردد در جاده شوش - اهواز در اوایل اردیبهشت ماه جاری مورد اذیت و آزار، آدم ربایی و تجاوز به عنف قرار گرفته اند.

مجید افراخته از شهروندانی که به نوعی از سوی فرد مذکور مورد اذیت، آزار و سرقت قرار گرفته اند خواست با مراجعه به پلیس آگاهی شوش شکایت خود را برای رسیدگی در دستگاه قضایی ارائه کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.