طارمی: خوشحالم اولین هت تریک ام را برای پرسپولیس انجام دادم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: آماده بودم اشتباه بازی با الریان را جبران کنم و به همین دلیل خوشحالم که برای نخستین بار هت تریک کردم.

طارمی: خوشحالم اولین هت تریک ام را برای پرسپولیس انجام دادم
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی طارمی در نشست خبری پس از دیدار پرسپولیس و الوحده درباره این بازی بیان کرد: تمام توان خود را برای پیروزی به کار گرفتیم. می‌دانستیم نقطه ‌ضعف الوحده، دفاع این تیم است و به همین دلیل آن ها را پرس کردیم. در 20 دقیقه اول به 2 گل رسیدیم و موقعیت‌های دیگری هم برای گلزنی هم داشتیم که از دست رفت.

وی افزود: در ابتدای نیمه دوم گل خیلی بدی خوردیم اما خدا را شکر در نهایت 4 بر 2 پیروز شدیم و هوادران را خوشحال کردیم.

طارمی درمورد پرتاب اشیاء از سوی هواداران بیان کرد: این کار را تایید نمی‌کنم اما نباید برای پرتاب چند شی ء این همه حاشیه درست شود. این مسائل جزء هیجان های بازی بود اما امیدوارم دیگر تکرار نشود.

وی درمورد هت تریک خود برابر الوحده تصریح کرد: خوشحالم که اولین هت‌تریک رسمی‌ام را در یک بازی مهم انجام دادم. آماده بودم اشتباه بازی با الریان را جبران کنم و خدا را شاکرم که تیمم صعود کرد.

بهترین بازیکن دیدار پرسپولیس و الوحده درباره ادامه رقابت‌های لیگ قهرمان آسیا و تغییر و تحول تیم‌ها در مراحل  بعدی گفت: هنوز بازی‌ها تمام نشده و باید ببینیم در بازی با لخویا چه اتفاقی می افتد؟ برای صعود به یک چهارم نهایی باید این بازی را ببریم و پس از آن درمورد ادامه راه با باشگاه صحبت کنیم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمد سلمانی پور کوتی
۱۰:۰۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
استقلالی هستم ولی تبریک به پرسپولیس بخاطر این برد و صعود شیرین *
اگه به اخبار رسانه های کشورمان در هفته های ماقبل توجه کنید همه از تبانی الریان و الهلال صحبت میکردنند با اون بازی ( الهلال- الریان)همه ملت ایران متوجه بازی جوانمردانه دیگر باشگاههای جهان شدن پس دیگر به خود اجازه ندهیم به دیگر کشورها تهمت تبانی بزنیم
Iran (Islamic Republic of)
حمد سلمانی پور کوتی
۰۷:۵۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
استقلالی هستم ولی تبریک به پرسپولیس بخاطر این برد و صعود شیرین *
اگه به اخبار رسانه های کشورمان در هفته های ناقبل توجه کنید همه از تبانی الریان و الهلال صحبت میکردنند با اون بازی ( الهلال- الریان)همه ملت ایران متوجه بازی جوانمردانه دیگر باشگاههای شدن پس دیگر به خود اجازه ندهیم به دیگر کشورها تهمت اتهام بزنیم
آخرین اخبار