کرمانشاه؛

روحانی در کرمانشاه گفت:ما باید برای زندگی محرومان با عمل تصمیم بگیریم

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم کرمانشاه در ورزشگاه امام خمینی (ره) این شهر گفت: ما باید برای محرومان با عمل و نه باشعار تصمیم بگیریم.

روحانی در کرمانشاه گفت:ما باید برای زندگی محرومان با عمل تصمیم بگیریمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ روحانی در کرمانشاه گفت: سراسر کرمانشاه شور جوانان ، دختران و  پسران ، زنان و مردان است.
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: در دولت یازدهم 11600 میلیارد تومان برای طرح آب های مرزی استان اعتبار و هزینه شده است. در حالی که این  اعتبار در دولت های گذشته فقط 6 هزار میلیارد تومان بوده است.
روحانی اظهار داشت : من آمده ام تا به شما بگویم 4 سال دیگر آماده ام بایستم با کمک شما جوانان و غیور مردان ایران و کرمانشاه و زنان و مردان این سرزمین کشور را رو به پیشرفت سوق دهیم. 
 
وی گفت : راه آهن کرمانشاه در خرداد ماه به راه آهن سراسری متصل می شود و قصرشیرین هم منطقه آزاد خواهد شد.
دکتر روحانی در ادامه افزود: نگرانی یک عده پیشرفت ایران است.

وی افزود : قدرت ما برای این است که در برابر متجاوزین ایستادگی و مقاومت کنیم نه اینکه کشورها را تهدید کنیم و مشکل بسازیم ولی در برابر هرگونه متجاوزی هم ایستادگی می کنیم وحرف زور قبول نداریم.

  روحانی تصریح کرد: ما با حضور در انتخابات 29 اردیبهشت مبارزه راستین با فساد و عدالت انجام خواهیم داد و در این روز تساوی حقوق شهروندی برای تمام اقوام ایرانی برقرار خواهد شد.
این کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت : ما می خواهیم تمام مردم ایران، شیعه و سنی و اهل حق از حقوق شهروندی مساوی برخوردار باشند.

 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار