کرمان؛

پیام تبریک استاندار برای تلاشگران هلال احمر

استاندار کرمان طی پیامی سالروز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر را به جمعیت فداکار و تلاشگر این نهاد تبریک گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  علیرضا رزم حسینی طی پیامی سالروز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر را به جمعیت فداکار و تلاشگر این نهاد تبریک گفت.
متن پیام استاندار کرمان به شرح ذیل می باشد:

تلاشگرانی که در جامه های سفید و سرخ، پیام آوران صلح و آرامش در لحظات پرتنش و پردرد هستند، بی شک فرشتگانی در آسمان انسانیت و همت هستند که بودنشان مرهمی بر زخم های کسانی است که در حوادث آسیب می بینند و چشمشان از بازی های دردآور روزگاه اشک بار است.
به یقین دست هایی که برای کاستن از آلام بشری، تلاش را جایگزین حرف و شعار می کنند و از سرمای زمستان و داغی تابستان بیمی به دل راه نمی دهند، مقدس ترین و زیباترین تندیس های نوعدوستی هستند که در قالب امدادگران جمعیت هلال احمر نیز شناخته می شوند.
حضور جوانان امدادگر در جمعیت هلال احمر که صادقانه و بدون هیچ چشمداشتی امید به آینده را به چشم های نگران ارزانی می کنند، نقطه قوت بسیار مهمی بر خدمات و تلاش های جمعیت هلال احمر است.
دریادلانی که در جمعیت هلال احمر خدمت می کنند، در حوادث غیر مترقبه، کوه، جاده و هر جای دیگری که انسانی نیاز به کمک داشته باشد، بی منت و صادقانه به یاری وی می شتابند و کامش را از حلاوت انسانیت و نوعدوستی شیرین می کنند.
در این مجال، 18 اردیبهشت ماه روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر را گرامی داشته ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی مدیرعامل محترم و اعضای جمعیت هلال احمر استان کرمان، برای تک تک تلاشگران این عرصه خطیر، توفیق روز افزون آرزومندم.

علیرضا رزم حسینی
استاندار کرمان
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.