کرمان؛

پیام استاندارکرمان به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان

استاندار کرمان به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و گرامیداشت روز جوان پیامی صادر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، علیرضا رزم حسینی به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع)و گرامیداشت روز جوان پیامی صادر کرد.
پیام استاندار کرمان به شرح ذیل می باشد:

نوبهار جوانی زمینه ساز اعتلا و پویایی جامعه ای است که جوانان آن با نشاط و امید به فرداهای روشن، تلاشگر و جهادگونه برنامه ریزی و اقدام می کنند و با تکیه بر اراده ایرانی و ایمان اسلامی خود در مسیری به پیش می روند که الگویی برای بسیاری از کشورها به شمار می روند و جهانیان از ابهت نگاه و همت جوانان ایرانی انگشت به دهان گرفته و متعجب مانده اند.
جوانان ایران اسلامی ادامه نسلی هستند که در هشت سال دفاع مقدس، خاکریزهای جنگ را به معبدهای وصال الهی تبدیل کردند و با سرخی خون خود صحیفه زندگیشان را لاله گون ساخته و به دیدار باری تعالی شتافتند.
جوان ایرانی ادامه همان نسلی است که در زمستان 57، بهاری انقلابی را رقم زد که عطر خوش شکوفه های استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از درون آن به سطح دنیا منتشر شد و امروز آزادی خواهان و آزاد اندیشان دنیا با الگوگیری از این جوانان، سدی در برابر ظلم و بیداد به پا کرده و علم مقاومت و ایثار را بر افراشته اند.
برومندان ایران اسلامی همان هایی هستند که شالوده های علم و ایمان، ادب و معرفت، هنر و ظرافت و سیاست و دیانت را در کشور پهناور خود به خوبی پی ریزی کرده اند و نشان داده اند که در قالب یک نظام اسلامی با محوریت ولایت فقیه می توان بلندترین قله های موفقیت را فتح کرده و روح امید را در کالبد جامعه ایران زنده نگه داشته اند.
جوانان ایران اسلامی در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نامگذاری شده است، بی شک جهادی دیگر را در عرصه اقتصادی رقم می زند و نشان می دهد که همت ایرانی، والاترین همت در مسیر توسعه و پیشرفت است.
در این مجال همت والای تمامی جوانان غیور و ولایت مدار این سرزمین را که در عرصه های علمی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سایر حوزه ها موفقیت های بزرگی را رقم زده اند، ستوده و تداوم توفیقات آنها را در پرتو الگوگیری از سیره حضرت علی اکبر (ع) آرزومندم.

علیرضا رزم حسینی
استاندار کرمان
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.