اهواز؛

اعتبارات اداره ورزش و جوانان کافی نیست

فرماندار هندیجان گفت: حمایت و کمک به ورزشکاران هندیجان باید در اولویت قرار گیرد و به ورزش محلات بها داده شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ کوروش مودت ، فرماندار هندیجان بیان کرد: و تمام بار روی دوش چند دستگاه و تعاونی است چرا که هندیجان منابع مالی ثابت و پایداری ندارد، انتظار ما از دستگاه های اجرایی شهرستان این است که به کمک ورزش بیایند.
 
 مودت ، بیان کرد: اعتبارات اداره ورزش و جوانان کافی نیست و پاسخگوی نیازهای ورزش نیست.

رئیس شورای ورزش اظهار کرد: حمایت و کمک به ورزشکاران هندیجان باید در اولویت قرار گیرد و به ورزش محلات بها داده شود.

وی تصریح کرد: مشکلات شهرستان را بررسی کرده ایم و برخی مشکلات به دلیل عدم استفاده از خلاقیت و مدیریت است. نحوه استفاده از  ظرفیت های شهرستان نیازمند مدیریت و برنامه ریزی صحیح است.

فرماندار هندیجان با اشاره به پروژه نیمه تمام استخر در این شهرستان گفت: یکی از  پروژه ها بر جای مانده استخر سرپوشیده است که با استاندار صحبت شد که بودجه ای برای سال ۹۶ به این پروژه اختصاص داده شود که اگر محقق شود به بهره برداری  برسد.


رئیس شورای ورزش شهرستان گفت: با توجه به کمبود بودجه و اعتبارات ورزشی در امر ورزش باید شهرداری، شرکت های تولیدی و کارخانجات نیم تا یک درصد اعتبارات خود را در اختیار ورزش شهرستان قرار دهند یا یک تیم  را زیر پوشش خود قرار دهند.

وی ، اظهار کرد: سالن های ورزشی هندیجان اغلب مشکل داشته و فاقد وسایل سرمایشی و گرمایشی است که باید ظرف مدت ۱۰ روز  تعمیرات اساسی در این مکان های ورزشی صورت گیرد.

فرماندار هندیجان در ادامه بیان کرد: با مدیر کل ورزش و جوانان استان صحبت شده سفری به هندیجان داشته باشد تا از نزدیک  کمبودها و مشکلات شهرستان در حوزه ورزش را بررسی کند.
کوروش مودت ، فرماندار هندیجان بیان کرد: مشکلات ورزش هندیجان با گلایه حل نمی شود و سامان نمی گیرد بلکه باید به صورت جدی وارد حوزه کار شد.
 
انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار