استفاده از جوانان در برنامه‌های فرهنگی تبلیغی دشتی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتی گفت: استفاده از قشر جوان در برنامه های فرهنگی و تبلیغی در دستور کار برنامه‌های این اداره است.

استفاده از جوانان در برنامه‌های فرهنگی تبلیغی دشتیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام سعید توکلیان اظهار داشت: جوان، کانون شور و هیجان، مرکز نشاط و سلامت، قلب تپنده و سرمایه آینده یک ملت است؛ از این رو در برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌های فرهنگی و اجتماعی توجه ویژه‌ای به این نسل شود و مسئولان برای بهره برداری صحیح و استفاده مطلوب از نیروها و استعدادهای جوانان در امور مختلف سازندگی و اداره کشور،‌ تمام تلاش خود را به کار گیرند که شور و نشاط و توانایی‌های جوانان را، سالم و سازنده برای رفع نیازها و رفاه و آسایش حال و آینده جامعه هدایت کنند.

وی ادامه داد: نسل جوان همیشه به دنبال الگوی مناسب خود بوده و برای یافتن آن، دو شعار گفتار و عمل را پیش رو قرار داده و به دنبال الگویی است که به گفته‌های خودش جامه عمل بپوشاند. اگر نسل جوان بین گفتار و کردار الگوی خود تضاد و تعارض ببیند نمی‌تواند به او اعتماد کرده و از اندیشه‌های او پیروی کند.

حجت‌الاسلام توکلیان تصریح کرد: فرهنگ اسلام، جوان را در جایگاهی ارزشمند و بلند قرار داده و تعابیر والایی را در شأن او آورده است. دین اسلام، جوان را به ملکوت نزدیکتر از دیگران می داند و معتقد به تکریم و بزرگداشت اوست.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.