کرمانشاه؛

گذر موجی ناپایدار از جو منطقه

گذر موجی ناپایدار از جو منطقه تا اواخر وقت امروز در برخی ساعات موجب وقوع رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش باد نسبتاً شدید می‌شود و غبار نواحی مرزی را دربر می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ گذر موجی ناپایدار از جو منطقه با توجه به بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، تا اواخر وقت امروز در برخی ساعات موجب وقوع رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش باد نسبتاً شدید می‌شود.

این سامانه موجب رگبار تگرگ و آب‌گرفتگی معابر عمومی در برخی از مناطق استان کرمانشاه می‌شود و شدت ناپایداری تا بامداد امروز بیشتر مشهود است که در مناطق جنوب و جنوب‌غرب استان این وضعیت شدت بیشتری دارد.

شدت بارش باران در برخی از نواحی جنوبی استان کرمانشاه، از جمله شهرستان‌های اسلام‌آباد غرب، گیلان‌غرب، هرسین و کنگاور با سیلاب محدود و محلیهمراه می‌شود و وزش بادممکن است طی ساعاتی از اواخر وقت امروز تا اوایل روز سه‌شنبه، هوای استان کرمانشاه، به‌ویژه در نواحی مرزی را کم و بیش غبارآلود کند.

گفتنی است، بارندگی طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه برای استان کرمانشاه پیش‌بینی نمی‌شود ولی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری بارش‌های پراکنده باران در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار