واليبال قهرمانى زير ٢٣ سال آسيا _اردبيل

سيچلو: با سرويس خوب برنده شديم/ بازى با تايلند آسان نيست

سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۲۳ سال ایران گفت: در دیدار مقابل قزاقستان با تکیه بر سرویس‌های خوب توانستیم برنده مسابقه شویم.

 به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، خوان سيچلو، سرمربی تیم ملی امید های ایران، در پایان دیدار دو تیم ایران و قزاقستان که منجر به پیروزی ۳ بر صفر تیم ملی امید های ایران شد در نشست خبری حاضر شد و گفت: مى دانستیم که قزاقستان در حمله و دفاع روی تور شرایط بسیار خوبی دارد. باید روی دریافت آنها فشار ایجاد می کردیم و به خوبی این کار را کردیم.
 
وى ادامه داد: نکته کلیدی ما در پیروزی این مسابقه فشاری بود که به واسطه سرویس روی دریافت های حریف آوردیم.
 
سرمربى تيم ملى ايران با اشاره به ديدار بعدى ايران مقابل تايلند، اظهار داشت: خیلی ها دوست دارند ما بگوییم که بازی با این تیم آسان خواهد بود، اما اصلاً اینگونه نیست. جذاب ترین نکته در ورزش این است که تا ما بازی نکنیم نمی توانیم نتیجه را پیش بینی کنیم.
 
وى افزود: تایلند به جمع 4 تیم برتر راه پیدا کرده و قطعاً پتانسیلش را هم داشته است. بنا براین بازی مشکلی برابر این تیم خواهیم داشت، اما ما با یک هدف به اینجا آمده ایم و آن هم گرفتن سهیمه جهانی است پس می جنگیم تا به هدف خود برسیم.
 
او در پاسخ به اين سوال كه نظرش درمورد اردبیل و شرایط میزبانی چیست، تصريح كرد: یکی از مربیان خوب ایران خاطرات خوبی از این شهر دارد. اردبیل پتانسیل بالایی در والیبال دارد. به مسئولان این شهر تبریک می گویم که توانستند میزبان چنین مسابقاتی را بگیرند و با استاندارد بالا رقابت ها را برگزار کند. حضور تماشاگران در سالن واقعاً جالب توجه است؛ آنها نه تنها فقط برای بازی های ایران بلکه برای سایر مسابقات هم در سالن حضور دارند.
 
سيچلو در پايان افزود: این شهر یک تیم در دسته اول دارد و امیدوارم بتواند یک نماینده در لیگ برتر داشته باشد و شاهد رشد و توسعه بیشتر والیبال در این شهر باشیم.
 
انتهاى پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار