والیبال قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا - اردبیل

ایران - قزاقستان؛ دومين مصاف اميدهاى ایران در پلی‌آف

تیم ملی والیبال مردان ایران در مرحله پلی‌آف رقابت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به مصاف تیم قزاقستان خواهد رفت.

ایران - قزاقستان؛ دومين مصاف اميدهاى ایران در پلی‌آفبه گزارش خبرنگار  حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب ششمين روز رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا که به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود، تیم ملی ایران امروز (١٧ ارديبهشت) به مصاف تیم ملی قزاقستان خواهد رفت.
 
این دیدار که دومین دیدار تیم ملی والیبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات به شمار می‌رود از ساعت ١٧و٣٠ در سالن حسین رضازاده شهر اردبیل برگزار خواهد شد.
 
تیم ملی والیبال زیر ۲۳ سال ایران پیش از این ٣ دیدار مقابل مالزی، چین و پاکستان برگزار کرده بود که در هر ٣ دیدار به پیروزی رسید.
 
اميدهاى ایران در دیدار نخست مقابل پاکستان ٣ بر صفر به پیروزی رسید پس از آن مالزی را با نتیجه ۳ بر یک از پیش رو برداشت و در سومین دیدار خود که نخستین دیدار از مرحله پلی‌آف،  در مصاف با چین با حساب ۳ بر صفر به پیروزی رسید.
 
 تیم ملی والیبال زیر ۲۳ سال ایران مدافع عنوان قهرمانی این رقابت هاست در نخستین دوره مسابقات كه به ميزبانى میانمار برگزار شده بود، قهرمان شد.  
 
شاگردان سيچلو اين بار هم به دنبال تكرار قهرمانی خود هستند و در این راستا از امتیاز میزبانی هم بهره می‌برند.
 
دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا از ۱۱ اردیبهشت ماه به میزبانی اردبیل آغاز شده است و تا ۱۹ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.  
 
٢ تیم نخست این رقابت‌ها به مسابقات قهرمانیه زیر ۲۳ سال جهان که به میزبانی کشور مصر و در شهریورماه ٩٦ برگزار خواهد شد راه پيدا مى كنند.  
 
انتهاى پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار